Follower

Friday, September 14, 2012

DEBARAN "THE GOURMET BLOG CHALLENGE" - IBU YUSUF PASRAH


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ibu kira ramai pengikut Jemari Asmara maklum, ibu menyertai challenge seperti di atas anjuran myChef.. Terima kasih pada semua yang memberi sokongan padu kepada ibu dengan memberikan ibu jari anda kepada hasil air tangan ibu. Ketiga-tiga penyertaan ibu, layak untuk dipertimbangkan ke final.

Tetapi, jangan salah faham ya. Ianya layak ke final, tapi belum pasti dapat ke final. Errr, confius kah? Hehe.. Begini, setiap entry yang mendapat vote/ like mengikut jumlah yang ditetapkan oleh myChef adalah layak ke final. Namun, hanya ada 12 tempat untuk peserta final. Jadi, tak semua yang layak ke final akan dapat ke final. Hehe.. Maaf ye, ayat tonggang terbalik.


Ini adalah senarai penyertaan, dah sehingga entry ini ditulis, telah ada 27 penyertaan layak ke final.

Jadi, ibu dah sampai tahap pasrah. Jika dapat ke final, alhamdulillah. Jika tidak, maknanya ia bukan rezeki ibu. Takut juga nak meletakkan sebarang harapan, penyertaan bukan dari calang-calang orang. Ada dari kalangan blogger/ fbian masakan popular, ada juga dari kalangan mereka yang rajin masuk pertandingan masakan dan ada juga yang ibu nampak ada 'skill' meraih vote. Setiap peserta ada kelebihan masing-masing.

Besok tarikh tutup penyertaan, peserta yang layak ke final akan diumumkan bila-bila masa. Hadiah berjumlah RM18,000.00 milik siapa akan ditentukan pada 30 September 2012.

Semoga ada rezeki ibu Yusuf dan Maryam. 

 

9 comments:

  1. Usha telah dibuat, doa sehingga keputusan diumumkan. mana tahu Allah dah tulis kemenangan itu ada pada Zefa. kakak doakan aje...

    ReplyDelete
  2. Insyaallah kalau ada rezeki x ke mana..mana tau k.zefa yg jadi champion haa tido ngan 18000 la jawabnya:)

    ReplyDelete
  3. Insyaallah,
    Semoga ada rezeki,.
    Mummy tumpang gembira kalo ibu dapat ke final dan seterusnya dapat meraih hadiah yang ditawarkan,.Orang yang beruasaha pastinya ada kejayaan di sebaliknya :)

    ReplyDelete
  4. samalah kita ibu,Pasrah.. ader rezeki aderlah..hope ibu berjaya terpilih

    ReplyDelete
  5. good luck...mudah2an ade rezeki untuk akak

    ReplyDelete
  6. Good luck, Zefa..
    Insyaallah, moga rezeki berpihak kpd Zefa..

    ReplyDelete
  7. :)

    hadiahnya mmg lumayan....

    by the time dyh tinggal komen nih akak dah tau keputusannya..

    ;)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...