Follower

Thursday, November 20, 2014

Homestay Murah di Sekinchan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tak lama lagi cuti sekolah, masing-masing mesti sudah ada perancangan masing-masingkan. Ada yang nak hantar anak-anak ke kem cuti sekolah, ada yang nak bercuti, dan ada yang nak balik kampung.

Tidak kurang juga yang bakal bertunang dan mendirikan rumah tangga. Kad-kad jemputan pun dah mula diedar nampaknya. Maka ada lah juga nanti rombongan yang bakal mengiring kan?

Bagi mereka yang bakal membuat rombongan meminang mahupun pengantin di sekitar Sekinchan Selangor, ibu ada menyediakan perkhidmatan home stay (bilik) dengan sewa berpatutan yang terletak di Kampung Parit Sebelas, Pasir Panjang Sekinchan.

Terletak di tengah-tengah di antara Kuala Selangor dan Sabak Bernam. Tidak jauh dari pekan Sungai Besar, Sekinchan dan Tanjung Karang.

Homestay ini di atas tanah kebun tetapi berhadapan dengan sawah padi. Malah tidak jauh dari kedai runcit dan hanya perlu berjalan kaki sahaja.


Ini bilik yang disediakan, luas dan selesa..

Menempatkan sebuah katil bersaiz queen, tilam, bantal, almari dan penyangkut tuala. Ruang lantai yang luas dan boleh hampar 2 buah toto saiz sederhana.

Terdapat 3 buah bilik sedia untuk disewa dengan kadar RM50.00-RM70.00 sahaja semalam bagi setiap bilik. (RM untuk 1 bilik).

Ada 2 bilik dengan bilik air di luar dan 1 bilik dengan bilik air di dalam.

Untuk pertanyaan lanjut dan tempahan hubungi ibu Yusuf ditalian 011-11537821 (Zefa). Tempahan awal sangat digalakkan. Terima kasih.

10 comments:

  1. Replies
    1. Bilik homestay dear, dibina mmg untuk disewakan..

      Delete
  2. murahnya.. nanti kalau nak bercuti suasana kg boleh la datang sini ye. TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini harga standard di kg kami sis, sebab sewa dikira mengikut bilik. 1 bilik RM50.00 semalam..

      Delete
  3. Rumah nenek queenpink kat Tanjung Karang,Selangor.rindu nenek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cucu solehah ni, ingat kat nenek dia.. :D

      Delete
  4. murah tu....masa g ganu hari tu semlm rm80....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak NzA, RM80.00 tu sebuah rumah ya? Yg ini ikut bilik kak, RM50.00 semalam utk 1 bilik..

      Delete
  5. Zefa dh ada homestay sendiri ya. Thumbs up.

    ReplyDelete
  6. waa..sgt murah harga tu,.
    bilik pon besar & selesa

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...