Follower

Thursday, February 7, 2013

TESTIMONI FELINNA INCHLOSS LOTION - PART 3


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Sila ambil perhatian, bahawa ini entry penuh kejujuran. Ahahaha.. Kenapa? Kalau testimoni ada unsur-unsur penipuan ke?

Bukanlah begitu maksud ibu, cuma lumrah dan adat orang berniaga hanya akan memaparkan yang baik-baik sahaja. Kalau testimoni pun, testimoni yang berjaya je. Kan?

Ahad lepas, FB rasmi Felinna Beauty buat survey tentang pengalaman pengguna Inchloss Lotion. Ibu print screen dan crop untuk jadikan testimoni.

Tapi untuk testimoni kalini, ibu masukkan dua-dua. yang berjaya dan yang tak berjaya. Sebagai pengguna yang bijak, anda boleh buat penilaian sendiri ya..



 3 komen pertama, 2 komen positif dan 1 komen bukan positif (tetapi ibu tidak melihatnya sebagai komen negatif tau..)


 Komen-komen yang semakin hangat.. Sila baca sendiri untuk merasa kehangatannya. Hahaha.. Yang ibu tanda merah tu maknanya komen positif.. Juga sila baca komen Ayuni Ayumi yang menjawab komen Farizan Rashid..


Lagi komen-komen.. banyak komen sebenarnya tapi tak semua ibu print screen. Yang lain-lain tu sebahagiannya komen iklan...

Tapi ibu suka dengan kenyataan yang ibu gariskan tu. "Scratch mark sy da hampir hilang sepenuhnya".. Wow!!

Senang kata beginilah, setiap tubuh badan manusia tu tak sama. Sebab tu ada yang kata berkesan, ada yang kata tak berkesan.

Seorang yang kata TIDAK BERKESAN tidak boleh dianggap sebagai kenyataan yang menggambarkan produk itu tidak berkesan. Betul tak?

Tetapi ibu sebagai penjual, yang berjaya menjual beratus-ratus botol dengan sebahagian besar pelanggan mengulang order, maka ibu dengan yakin mengatakan produk ini BERKESAN!! Ahaha.. percayalah kenyataan ibu ni. Ini adalah kenyataan penuh kejujuran tau!!  

Jom beli Felinna Inchloss dengan ibu. Pm ibu di Asmara Collections (Zefa Ibu Maryam) ya..

Terima kasih..  
 


4 comments:

  1. salam,
    mungin mummy boleh order lepas ni..
    Semoga ibu terus maju dan berjaya dalam business ni

    ReplyDelete
  2. semoga makin ramai dan murah rezeki kak zefa..:)

    ReplyDelete
  3. senanyer dorang yang tak jadi tuh samada salah beli tiruan atau pakai skip2 . kalau dah makan macam hape, pakai pun sebulan sekali memang xde kesan. Sha ibu mengandung, bukan dealer atau penjual . Tapi ALhamdulillah dapat kesan yang positif. baru 3 4 hari pakai da turun sekilo. Nak diet n kardio takut harm baby . Tapi sha sapu fellina kat lengan. best . kene disiplin r pakai . lau skip2 maybe xjadi .

    ReplyDelete
  4. saya belum cuba lagi Fellina Inch Loss ne. tapi rasa nak cuba lah, sebab akak saya yg gemuk dah mula slim skang ni. tapi yang ruginya dia ni, dia jarang pakai lotion tu. tapi memang nampak benor perubahan dia. nampak sangat dia dah hilang banyak dari ukuran pinggang dan punggung. botol Fellina Inch Loss dia masih terasa berat. agak2 kalau dia x hentikn penggunaan Fellina mesti dia dah kurus. tapi dia gunakan Mustajab jugak before dia start pakai Fellina. Tapi dah pakai Fellina lagi nampak perubahan. Rasa2 saya nak try jugak lah dengan Fellina ne ^_^

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...