Follower

Sunday, November 13, 2011

Kemana Sesatnya Hadiah Ibu? :-(


Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah, rezeki masa yang lapang dari Ilahi untuk Sabtu nan indah. Walaupun di pagi hari sempat hadir program pejabat, kemudian berkejar pula ke Genius Aulad dan malamnya ke Sentul untuk urusan keluarga.. ibu diberi kesempatan untuk menulis entry ke 3 untuk hari ini.

Namun entry malam ini agak sedih bunyinya. Mungkin rakan-rakan masih ingat ibu ada menganjurkan Main Teka2 @ Jemari Asmara yang dimenangi oleh Cik Suzlin dan  Jemari Asmara Mini GiveAway yang dimenangi oleh Kak Long dan Kak Atie.

3 hadiah dipos serentak. Yang sedihnya, cuma Cik Suzlin je yang dah sahkan terima hadiah tu. Kak Long dan Kak Atie nye tak sampai-sampai. Huhuhu.. Sob sob sob.. Lagi sedih, hadiahtu tak akan dapat dikesan sebab ibu pos guna pos biasa. Huwaaaa...

Untuk makluman, ibu dah beberapa kali anjurkan GCL.. Biasanya, kalau hadiah tu mahal ibu pos guna Gdex atau Pos Laju, kalau hadiah tu harga sederhana ibu pos guna pos daftar atau pos ekspres. Kalau yang mini-mini ibu pos guna pos biasa. Alhamdulillah, yang sebelum-sebelumni semuanya sampai.

Tapi sangat tak adil buat Kak Long dan Kak Atie. Mereka dah menang dan mereka berhak tuntut dapat hadiah tu. Sangat tersentuh dengan ayat sms Kak Long yang tak berkira pun.. 

Apapun, buat Kak Atie dan Kak Long, jangan risau. Jika sehingga 30 November 2011 (birthday Yusuf Nabhan tu tau.. :D) hadiah yang sesat tu masih tak sampai, saya akan pos hadiah lain. InsyaAllah.. (tapi hadiah lain dan seadanya ye kakak berdua..)


Inilah hadiah yang sepatutnya menjadi milik Kak Atie dan Kak Long.. Buka rezeki kami bertiga.. :-(

Ps: InsyaAllah ibu Yusuf dan Mayam akan buat GA lagi dalam masa terdekatni. Hadiah utama bernilai RM150.00 ++  dan hadiah saguhati menarik menanti untuk dimenangi. Sekarang tengah memikir nak buat banner dulu.. :D


7 comments:

  1. Salam Zefa...dah xder rezeki k.atie kot.Takpe la.Kdg2 pos ni main lepas tangan jer.K,atie selalu trkena,depa bukak bungkusan tu!.Gerammmnya.

    ReplyDelete
  2. kak zefa just nk comfirmation..sampai dah ke bungkusan BAi? bce entry ni jd risau pulk ;)

    ReplyDelete
  3. samalah macam kaklong,nak buat macam mana,dah bukan rezeki...
    macam yg kaklong ckp kan tu semua tak penting,yg penting persahabatan maya kita terus terjalin,insyallah...

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak join GA dari k.zefa ni hehe

    ReplyDelete
  5. knpa xsampai ek.. sy pun ada jugak mennag tp xdapat lg hadiah sdgkan pnganjur dah pos..

    pelik jugak saya nape jd camni kan..

    ReplyDelete
  6. sekarang pos malaysia makin cerewet..klo barang guna pos express mmg tak akan sampai sbb pos express hanya tuk document..klo nk selamat guna pos laju or pos berdaftar or other courier service...

    ReplyDelete
  7. nk buat GA jgk. banner dh siap. tak terbuat je lg. huhuhu...

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...