Follower

Monday, November 21, 2011

Pra Pelancaran: Jelajah Jemari Asmara GiveAway.. :D


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang



Alhamdulillah... setelah berkali-kali berura-ura mahu melancarkan GiveAway, akhirnya bakal terlaksana jua. Tapi ini belum rasmi lagi ye kawan.., nama pun pra pelancaran. Ececeh, ke main lain ibu Yusuf dan Maryam ni buat GA kan? Siap ada pra pelancaran lagi.. hihi..

GA kali ini ibu adakan sempena ulang tahun Jemari Asmara yang pertama dan ulang tahun anakanda Muhammad Yusuf Nabhan yang akan tiba tak lama lagi.

Entry ini.. tayang banner GA dulu. Entry akan datang baru lancar betul-betul.. InsyaAllah tak susah mana, lebih kurang macam GA sebelum-sebelum ni juga. Cuma kalini ada sedikit penambahan.. InsyaAllah, sesuai dengan hadiah yang di tawarkan.

Alang-alang sebut tentang hadiah, ibu umumkan terus hadiahnya di sini:

Hadiah Utama x 1 ;

Batik Sutera Rayon Terengganu (4 meter), seutas gelang kristal dan sepasang kerongsang bernilai RM150.00

Hadiah Pertama x 1 ;

Batik Sutera Rayon Terengganu (4 meter), seutas gelang kristal dan sepasang kerongsang bernilai RM150.00

Hadiah Saguhati x 5 ;

Sebiji fridge magnet Terengganu atau sepasang keronsang setiap seorang


Menarik tak? Harap-harap ada yang sudi turut serta.. Tapi, tungguuuuuuuuuu..

Jumpa lagi, salam sayang buat semua.. :D


9 comments:

  1. hadiah menarik ni. best la ibu yusuf dan maryam.

    ReplyDelete
  2. wow!!hadiah yg sungguh menarik...

    ReplyDelete
  3. Aduh... kalau kakak dapat alangkah seronoknya.:)

    ReplyDelete
  4. tak ketinggalan nak join sama2..harap2 kali ni ada lagi tuah...

    hadiah nya
    perghhhh...!

    ReplyDelete
  5. hadiah mabeles..sy join jer walaupun memang selalu tak bertuah.haha...

    ReplyDelete
  6. Nak joint jugak leh?.. Mana tahu, ada rezeki :)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...