Follower

Wednesday, October 31, 2012

WW: PUCUK UBI REBUS CICAH BUDU BERSERAI


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang



17 comments:

  1. Sedapnya. Meleleh airliur kakcik. :)

    ReplyDelete
  2. makan dgn nasi panas2 sedapnya...

    ReplyDelete
  3. perghh...ni feveret ni, tp yus tak pernah cicah dengan budu, biasa cicah dengan air asam je....:)

    ReplyDelete
  4. owhhh tidakkkkkkk!!!
    sedapnya berulamkan pucuk ubi rebus ni...
    fengsannnnnnn>>>

    ReplyDelete
  5. Sedapnyer....dah lama tak makan macam nih...
    Dapat makan ramai-ramai, berebut-berebut memang la lagi best!

    ReplyDelete
  6. akak selalu cecah sambal kacang atau sambal tumis, mesti sedap jugakan cicah budu berserai ni..

    ReplyDelete
  7. Mau bertambah nasi ni... tapi saya tak makan budu... saya selalu cecah sambal belacan... :P

    ReplyDelete
  8. fuhhh...mengancam...terancam niat nk berdiet...jumpa pucuk ubi celur mahu licin 2 pinggan nasi...;)

    ReplyDelete
  9. sedap...da lama x makan mcm ni...

    ReplyDelete
  10. as salam

    saya penah rasa sekali je budu serai..dapp :)

    ReplyDelete
  11. sedapnya tu kak..ader pulak ikan bakar...

    ReplyDelete
  12. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  13. makan dengan nasik panas2 nikmat gila nie..:)

    ReplyDelete
  14. Bestnya makan dgn nasi panas.. Kalau akak ni, pasti berkali-kali tambah nasi.

    ReplyDelete
  15. wallaaa...sedapnya k.zefa...nak sikit =)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...