Follower

Sunday, March 10, 2013

CARA, TIPS DAN PETUA BERHENTI MEROKOK


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ayah Yusuf tidak lagi merokok. Alhamdulillah, beliau telah memilih untuk meninggalkan tabiat merokok sebaik sahaja mengambil keputusan untuk menyunting ibu Yusuf suatu masa dahulu. Sesungguhnya ibu Yusuf telah meletakkan kriteria lelaki yang akan menjadi teman hidupnya adalah seorang lelaki yang tidak merokok. Hehe.. Suuweettt kan?



 Maaf ibu katakan, ibu anti rokok. Sangat, sangat, sangat geram bila berhadapan dengan perokok yang adakalanya tidak langsung memikirkan sensitiviti orang di sekeliling dengan menghembuskan asap rokok mereka sesuka hati. Eiii.. Geram taw..

Ada juga ibu bersembang dengan kawan-kawan yang suami mereka merokok. Rata-rata semua kata dah habis nasihat dah. Sampai tak tahu nak kata apa. Huhu.. Kesian kawan-kawan ibu tu. Iyelah, kita semua pun tahu bukan mudah nak meninggalkan tabiat merokokni..

Ibu ada baca beberapa artikel tentang cara, tips dan petua berhenti merokok yang ibu google dari internet. Mungkin boleh membantu; 





...dan banyak lagi sebenarnya artikel yang boleh digoogle. Walaubagaimanapun, bagi ibu apa saja cara yang digunakan, kemahuan adalah faktor utama dan diikuti dengan kesungguhan. Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan. Kan? 

Ibu tertarik dengan satu testimoni yang ibu copy dari sebuah group ekslusif, bagaimana usaha seorang anak berjaya membuatkan ibunya seorang perokok tegar berhenti merokok. Ibu kongsikan di sini untuk tatapan pembaca-pembaca Jemari Asmara..


Alhamdulillah, seorang perokok tegar yang mula merokok dari usia belasan tahun hingga umur 63 tahun, berjaya meninggalkan tabiat merokok selepas minum Vivix.


  Inilah dia Vivix dari Shaklee..

Apa itu Vivix?

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Maklumat lanjut tentang Vivix yang hebat dan punya banyak kebaikan ini, boleh baca di sini ya..
Buat kawan-kawan yang terus mengharap suami, adik beradik, saudara mara mahupun sahabat handai meninggalkan tabiat merokok mungkin boleh syorkan Vivix kepada mereka.
 
 Berapa harga Vivix yang hebat ini? Dan berapa harga istimewa yang Ibu Yusuf dan Maryam boleh beri?


Untuk keterangan lanjut, hubungi  pengedar Shaklee anda:
Zefa Nor Asmara Jubir
ID: 909824

1 comment:

  1. en suami masa kahwin dengan sy dulu tak merokok,skang dh merokok la plak kan.tphisap rokok daun je,macam org tua.hehe.

    mmg merokok tu tabiat yg tak bagus.klu boleh nyahkan terus dr hidup

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...