Follower

Sunday, June 16, 2013

MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Syukur alhamdulillah, perjalanan ibu dalam Shaklee semakin manis. Kiosk Keluarga Sihat semakin mendapat perhatian. Ibu ada kongsikan kisah ibu bermula hingga bergelar seorang leader dalam entry Perjalanan Ibu dan Shaklee: 3-4 Angka.. 

Tetapi, dalam banyak-banyak produk dan bisnes di dunia, setelah cuba jual macam-macam selamani, mengapa ibu memilih menjadi ahli Shaklee?

1. Syarikat yang kukuh

- Shaklee adalah sebuah syarikat nutrisi semulajadi yang telak bertapak kukuh sejak 1956 dengan usia lebih 50 tahun dan berada di Malaysia lebih 30 tahun yang lalu.

2. Produk yang berkualiti

- Selama lebih 50 tahun, Shaklee telah menjadi pembekal terunggul dari segi mutu produk, nutrisi dan produk penjagaan peribadi yang tulen, produk keperluan rumah yang mesra alam dan sistem rawatan air serta udara yang terkini. Jenama Shaklee sinonim dengan kualiti yang tinggi dan kemujaraban, mewakili satu daripada jenama terkenal dalam pemakanan tambahan.

- Produk Shaklee di Malaysia mendapat pengesahan halal dari Islamic Service of America (ISA) satu badan yang diiktiraf oleh JAKIM.

- Produk Shaklee di malaysia mendapat pengesahan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

3. Pelan jualan yang menarik

 
Di Shaklee kita bukan sahaja berpeluang menikmati bonus skim yg Shaklee tawarkan, tiada limit RM, malah berpeluang mengikuti trip-trip international dan tempatan secara percuma, berpeluang mendapat recognition (trophy dan cash) dari Shaklee, berpeluang membina empayar bisnes sendiri baik secara separuh atau sepenuh masa..

4. Support group yang kukuh

- Ibu dijemput menyertai Shaklee oleh seorang leader dari susur galur group-group hebat. Support group yang penuh dengan caj-caj positif, ukhuwah yang kuat, penuh dgn rahsia-rahsia dan strategi utk  berjaya. Ini adalah secret Facebook group, hanya yang terpilih layak dijemput masuk. Group yang sudah melahirkan ramai leader-leader yang berkualiti dengan pendapatan bulanan stabil dari 2 angka ke 6 angka - Master, Sr Key Coordinator, Coordinator, Key Coordinator, Supervisors, Sr Supervisors. 

Semoga ibu akan menjejaki kejayaan mereka. Amin..


 
Kini ibu dah pun bergelar seorang leader, sudah tiba masanya utk ibu membantu kawan-kawan lain utk sama-sama menjana pendapatan bersama Shaklee.
 
Ibu mengalu-ngalukan sesiapa yang ingin menjadi rakan bisnes Kiosk Keluarga Sihat dan menyertai Keluarga Sihat Awesome Team. Selain kita mampu menjaga kesihatan dalam masa yg sama kita mampu menjana pendapatan untuk keluarga kita.. 

Hubungi:  
Puan Zefa NorAsmara Jubir (Ibu Yusuf dan Maryam)
Shaklee Indipendent Distributor (ID: 909824)
FB: https://www.facebook.com/ZefaNorAsmara
FB page: https://www.facebook.com/KioskKeluargaSihat
011 11537821 (Sms/ Whatsapp)
Email: zefa_asmara@yahoo.com

6 comments:

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...