Follower

Wednesday, July 18, 2012

MENANG PERADUAN IBU IDOLA MAJALAH SERI DEWI & KELUARGA


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Syukur alhamdulillah, belum lekang senyuman ibu dek Wowww 1001 Giveaway, ole-ole dari Selatan, ole-ole dari Jerantut, hari ini ibu terima perkhabaran gembira lagi.


 Surat yang ibu terima petang tadi..


 Peraduan dari majalah Seri Dewi & Keluarga Mei 2012..


Ibu tak pasti berapa orang pemenangnya, tapi ada sahabat blogger yang dah buat entry menang juga.


Okeylah, ibu kongsi yang ini dulu, nanti dah ambil hadiah ibu kongsi cerita lagi. Bukan nak menunjuk-nunjuk tau, tapi berkongsi rasa gembira dan teruja. Ini kali pertama ibu sertai peraduan majalah dan terus menang..


Syukur alhamdulillah.. :D



40 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah, kena tgk dulu match tak dgn baju. Hehehe.. :D

      Delete
  2. Tahniah Ibu Yusuf (^__________^)

    ReplyDelete
  3. wahhhh..besnye kak zefa..thniah tau..syu blom cuba lg contest majalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih syu.. Ini 1st time tau akak join yg majalah punya. Buat slogan, alhamdulillah sangkut.. :D

      Delete
  4. bestnyeeeeee kak zefaaaa..bersambung-sambung rezeki besar..muge terus ade terus murah rezeki..

    p/s: apabila suke memberi..mcm kak zefa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, amin, amin ya Rabbal 'alamin. Alhamdulillah, semoga kita sama2 dimurahkan rezeki ya UM.. :D

      Delete
  5. alhamdulillah..tahniah k.zefa..bestnya menang

    ReplyDelete
  6. Tahniah menag peraduan. Bukan senang tau.. Mesti ibu seorang yang sangat bertuah dan semestinya kuat berusaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih puan. Alhamdulillah, cuba2 buat slogan.. sangkut pula tu.. :D

      Delete
  7. dapat hanbeg ye...tahniah...!
    bole buat handbeg raya tu.....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih aasyifa. Aah dpt handbag, tp x ambik lg jadi tak tahu lg rupanya.. :D

      Delete
  8. tahniahhhh... !

    sy baru je mng 1 GA... syukur la juge ;)

    so kak zefa mng beg tgn 5k tu ke? wahhh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih ummi hanie. 5k tu hadiah keseluruhan, yg kak zefa dpt ni tak tahulah bp nilainya.. :D

      Delete
  9. alhamdulilah rezeki kzefa berganda2..tahniah..

    ReplyDelete
  10. ermmm :D budak kecik mmg tau nak main je..
    hurmmm..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulilah..tahniah..rezki nih :)

    ReplyDelete
  12. tahniah...bertuah sungguh k.zefa....

    ReplyDelete
  13. wahhhh!! Tuah datang bertimpa2 kat Ibu Yusuf ni... tahniah, Asmara..

    ReplyDelete
  14. Tahniah....tumpang gembira,dh dpt hadiah nntio jgn lp post kt blog

    ReplyDelete
  15. Rezeki yang berturut2.. Kebetulan kan kak.. Syukur.. Nur tumpang gembira.. :) Tahniah buat akak..

    ReplyDelete
  16. tahniah zefa...rezeki untuk bulan puasa...

    ReplyDelete
  17. wahhh..bestnya...
    tahniah dik...

    ReplyDelete
  18. tuah mmg selalu dtg bergolek golek susah nk berhenti, alhamdulillah n congrats love :-)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...