Follower

Tuesday, July 31, 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME.. :D


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tiada yang dapat diungkap selain kalimah syukur ke hadrat Ilahi.. Dengan izinNya, ibu Yusuf masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah ini. Dengan izinNya, ibu Yusuf masih berpeluang untuk terus mencari redhaNya. Syukur ya Allah..

Hari ini ibu Yusuf genap 34 tahun. Tidak muda lagi, tapi taklah tua sangat. Hehehe.. Syukur dengan usia ini, terus dilimpahi kebahagian dalam tafsiran kehidupan.

Terima kasih pada semua teman-teman yang mengucapkan selamat hari lahir buat ibu. Semoga doa kalian yang baik-baik itu dimakbulkan Ilahi. Amin.. 



Ps: Merajuk lagi.. Huhuhu. Ayah Yusuf lambat wish, kawan-kawan FB dah ucap dulu dari dia. Erk, mengada je ibu Yusuf kan. Hahaha..


29 comments:

  1. Assalam..
    Selamat ulangtahun kelahiran kak..semoga dipermudahkan segala urusan dan dimurahkan rezeki..Salam ukhwah :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir.. moga berbahagia selalu dan di beri kesihatan yg baik

    ReplyDelete
  3. happy birthday kak zefa...jangan merajuk tau...mana tau nanti dapat hadiah yang cantik dari ayah yusuf...:)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...selamat hari lahir :) semoga terus brbahagia hendaknya :)

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Lahir kak..moga berbahagia selalu yea

    ReplyDelete
  6. selamat hari matang sis..moga sntiasa dirahmati Allah, dimurahkan rezki, happy2 & sukses2 selalu...

    ReplyDelete
  7. slmt ulang tahun kelahiran kak zefa.. dah wish kat fb too :)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum wbth....

    Saya ucapkan selamat ulang tahun...
    Moga murah rezeki...dan sihat walafiat hendaknya...

    ReplyDelete
  9. selamat hari jadi kak! semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. ;)

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday dear. Semoga diselubungi dengan kebahagiaan dan kegembiraan.

    ReplyDelete
  11. Selamat Ulang Tahun Zefa...moga dilimpahi kebahagian selamanya...ameen...

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Lahir, semoga diberikan kesihatan yang baik & kebahagiaan yg berkekalan.. Amin.

    ReplyDelete
  13. Selamat ulangtahun zefa. Alhamdulillah. Semoga pjg umur, d mudahkan rezeki dan dilimpahi rahmat. Semoga berbahagia bersama keluarga sentiasa :)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah masih diberi peluang olehNya utk terus mencari bekalan di dunia ini.

    Selamat ulangtahun kelahiran Zefa..

    ReplyDelete
  15. sedapnya kek tu...nak sikit :)

    * Selamat hari lahir Kak Zefa :)

    ReplyDelete
  16. assalam zefa..happy birthday..

    ReplyDelete
  17. selamat menyambut ulangtahun kelahiran..semoga gembira selalu

    ReplyDelete
  18. Selamat hari lahir, Zefa.. Moga bahagia selalu dan sentiasa dlm redha-Nya..

    ReplyDelete
  19. Happy birthday...semoga dirahmati Allah selalu. tua sethn dari saya jer ni.kena panggil akak la:)

    ReplyDelete
  20. selamat hari lahir awak..semoga awak berbahagia selalu..& salam kenal dr js..thanks sudi follow blog js...js pun dh follow sini...^^

    ReplyDelete
  21. hepi bday zefa!!! mg sentiasa dalam rahmat kurnianNya...amin3x!!!

    ReplyDelete
  22. Terima kasih tak terhingga pada semua teman2 di atas ingatan pada hari kelahiran sy. Semoga doa2 kalian dimakbulkan Allah. Semoga kesejahteraan sentiasa bersama kita semua. Salam sayang untuk semua dari ibu Yusuf dan Maryam..

    ReplyDelete
  23. kak zefa ni birtday thun hijrah ke masihi? mak kite julai same degn Abdullah heheh

    ReplyDelete
  24. eh lupe..selamat ulangtahun ke 34! lambat wish jugak mcm ayah yusof kekekek..jgn majukkkk..nanti kene jual! ;D

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...