Follower

Saturday, March 1, 2014

PROMOSI SHAKLEE MAC 2014: ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)


Dengan Nama Allah Yang Maha pengasih Lagi Maha Penyayang

Berita gembira!! Bulanni, Mac 2014 promosi Shaklee adalah ESP yang selama ini memang menjadi pilihan ramai. Memang wow lah promosi kali ni!!

Promosi ESP beli 6 percuma 1!
Beli 1 pun tak jadi masalah, harga tetap istimewa!

Tapi sudah pasti lebih berbaloi borong 7 terus, boleh pakat-pakat kongsi dengan kawan-kawan dan saudara mara.

Dengan pembelian 6 tong ESP, anda bukan sahaja menerima 1 tong ESP secara percuma, malah dapat keahlian percuma dan layak untuk mendapat cash rebate. Wow!!


ESP Shaklee harga runtuh!

Ibu boleh bayangkan kegemparan yang akan berlaku bulanni. Bayangkan, masa tak promosi pun ESP ni terlajak laris. Bayangkan bila promosi, fuh! Takut belum sampai hujung bulan dan out of stock di Shaklee.

Jadi siapa-siapa yang berhajat tu, cepat-cepat hubungi ibu ye. Harga komfom ISTIMEWA.

Ok, balik cerita laris tadi. Kenapa ESP laris sangat?

Kerana ESP ni sesuai untuk semua golongan.

Wanita yang usaha nak hamil cari ESP, dah mengandung pun cari ESP, lepas bersalin cari ESP juga, tapi paling ramai cari ESP adalah ibu-ibu menyusu.



Bukan tu aje, yang nak cantik pun cari ESP, nak kurus pun ESP jugak. Wah, wah!


Bukan wanita je cari, lelaki pun cari juga.


Banyak kelebihan ESP

 
Nak KURUS - ESP mengawal selera makan..
 

Nak PUASA - ESP memberi rasa kenyang lebih lama..membekalkan tenaga sepanjang hari  

Nak TAMBAH SUSU IBU - ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu  

Nak CANTIK - ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit
 

Nak SIHAT - ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya..

Kalau PREGNAN - ESP menguatkan rahim, untuk pembentukan otot baby

Nak HAMIL - ESP memelihara dan memulihara rahim.. membekalkan tenaga

dan baaaaaaaaaaanyak lagi kelebihan ESP :D
  



Jom baca apa kelebihan ESP dan apa faedahnya yang utama!

 
Kelebihan ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee:

  • menyediakan 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk kesihatan jantung
  • Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.
  • setiap hidangan membekalkan 50% daripada nilai harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
  • kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous
  • indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah
  • Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.
  • tidak mengandungi kolesterol dan laktosa.
  • Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.
  • Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.



Faedah ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee yang utama:

1. Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

2. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

3. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

4. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

5. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

6. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


7. Membantu Menggalakkan Penghasilan Susu Ibu Komposisi utama dalam susu ibu ialah protien dan pengambilan protien menggalakkan lagi penghasilan susu ibu. Protien diperlukan utk membina sel, kulit, rambut dan pertumbuhan yg sihat.

Untuk keterangan lanjut, konsultasi percuma dan HARGA ISTIMEWA, hubungi:

Puan Zefa Nor Asmara Jubir (ID: 909824)
FB: Ibu Yusuf Dan Maryam
FB page: Kiosk Keluarga Sihat
Whatsapp: 011 11537821

1 comment:

  1. dah lama saya tak ke sini. kekangan masa. huhu...

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...