Follower

Wednesday, June 20, 2012

WW: MELOPONG MENUNGGU MANGSA


Lokasi: Lorong Temoh, Klang


12 comments:

  1. aiyak ! kalau jatuh dalam tu sedap juga merasa sakit.hahaha

    ReplyDelete
  2. bahaya ni...lagi-lagi kalau malam..

    ReplyDelete
  3. memang merbahaya. longkang kat rumah selalu tersalah pijak ini kan lubang tepi jln.

    ReplyDelete
  4. mungkin waktu siang boleh berjaga-jaga...kalau malam menjelma..jadi mangsa lah nanti..

    ReplyDelete
  5. uishhh... bahayanya! kalau lalu malam2 ni kompem dpt makan mangsanya.

    ReplyDelete
  6. Dah ada mangsa barulah ada tindakan susulan. :) salam perkenalan

    ReplyDelete
  7. bahaya ni....silap2 org tak perasan kalau berlari laju huhu

    ReplyDelete
  8. bahayanya.. risau betul kalau bawa anak2 ni..

    ReplyDelete
  9. Ni mesti kes curi besi. Bahaya...

    ReplyDelete
  10. Rasanya, macam tau je angkara siapa..
    Tak pasal-pasal org lain yang dalam bahaya..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...