Follower

Wednesday, May 2, 2012

PENGUMUMAN PEMENANG FRASER'S HILL GIVEAWAY @ JEMARI ASMARA

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Pengumuman! Pengumuman! Ibu Yusuf nak umumkan pemenang Fraser's Hill Giveaway @ Jemari Asmara ni. Mari! Mari! Dekat! Dekat! Rapat! Rapat! Ececeh, macam peniaga pasar malam pula bunyinya.. Hehe..

Sebelum tu, ibu nak ucapkan terima kasih pada semua peserta. Terima kasih atas penyertaan dan sokongan. Terima kasih atas semua cadangan tempat menarik yang harus kami lawati. InsyaAllah ada rezeki kami akan bercuti ke tempat-tempat cadangan sahabat-sahabat.

Dalam bercerita tentang tempat percutian menarik, ibu terjumpa satu agensi pelancongan Bumiputra pertama di Malaysia yang menawarkan program affiliate. Nak tahu lebih lanjut, klik banner di bawah ya..



Baiklah, tanpa melengah masa marilah kita sama-sama lihat siapa yang kenaaaaaaaa...

Cabutan pertama memihak kepada:

v

 


Cabutan kedua memihak kepada:

v

 
Cabutan ketiga memihak kepada:

v


 Tahniah pada yang berjaya. Hadiah telah ditetapkan sepertimana entry INI. Emailkan nama penuh, alamat dan no. telefon ke zefa_asmara@yahoo.com sebelum Khamis jam 10.00 malam. Jumaat pagi ibu akan pos hadiah-hadiah tu semua.

Sekali lagi terima kasih pada semua.






19 comments:

  1. tahniah pada yang menang..bes tu bercuti..

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH PADA YG MENANG!!!

    XDE REZEKI KAT SINI...=(

    ReplyDelete
  3. Cik rose menang hihihi terima kasih dear...

    ReplyDelete
  4. tahniah pada semua pemenang:)

    ReplyDelete
  5. Tahniah..

    Len kali buat la GA lagi...Boleh cuba lagi.... :-)

    ReplyDelete
  6. tahniah..pd mereka yg menang...

    ReplyDelete
  7. Tahniah kpd semua yang menang..
    Akak tak bertuah kali ni..
    Nampak gaya Jemari Asmara kena buat Ga lagi.. ngee...

    ReplyDelete
  8. TAHNIAH!TAHNIAH!Wah..geng CGL semua yg konker hadiah ya:D

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada semua pemenang.

    ReplyDelete
  10. tahniah tahniah buat pemenang... senyum je pada yang berjaya...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah ada rezeki di sini. Terima kasih ya Zefa. Saya baru hantar details tadi :)

    Tahniah juga buat yang lain.

    ReplyDelete
  12. alamak arsal kaklong ketinggalan keratapi ni...huhuh!

    ReplyDelete
  13. tahniahhh pada semua pemenang...

    ReplyDelete
  14. tahniah pada cikros dan dua lg yg memang tu..:)

    ReplyDelete
  15. tahniah pada mereka.. huhuhu tak bertuah kali ni

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...