Follower

Sunday, March 17, 2013

PROMOSI FELINNA INCHLOSS LOTION: BELI 2 PERCUMA 1


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang 

UPDATE: PROMOSI INI TELAH BERAKHIR. HARAP MAKLUM. TERIMA KASIH.


Promosi Inchloss Lotion kembali.. Beli 2 percuma 1 iaitu RM150.00 untuk 3 botol termasuk pos. Harga asal RM75.00 sebotol. Berbaloikan?

Syyyy.. Promosi ini mungkin akan menimbulkan kontroversi. Mengapa? Kenapa promosi ini hanya berlangsung di Asmara Collections bukan datang dari pihak HQ. Pihak HQ tak benarkan sebarang promosi melainkan dengan arahan mereka.

Okey, sebelum ibu kena marah dengan pihak-pihak tertentu.. mari ibu jelaskan;

Sesiapa yang mengikuti perkembangan Felinna Inchloss Lotion pasti tahu, label botol asal adalah plastic sticker yang ditampal pada botol. Terkini, penambahbaikan telah dibuat dan label diprint terus di atas botol.

Apa yang berlaku kebanyakan pelanggan tak mahu botol lama. Semua nak botol baru, walhal isi dalamnya sama. Botol sahaja yang berubah gaya. Ibu ulang sekali lagi, isi dalamnya sama. Hihi.. Siap ulang dua kali tu..

Ibu masih menyimpan beberapa botol yang bertampal sticker. Mfg 11/2012 exp 11/2014. Tengok, baru je keluar dan lama lagi nak expired. Tapi dek sebab dah keluar botol baru, yang ni orang taknak la pulak.

Jadi, daripada botol-botol tu tersadai dalam simpanan, maka ibu buat keputusan nak bagi percuma pada pelanggan-pelanggan yang membeli 2 botol inchloss.

Pembelian 2 botol Inchloss Lotion (botol baru) akan menerima percuma sebotol Inchloss Lotion (botol lama) dengan harga RM150.00 termasuk pos.

Jangan lepaskan peluang ni. Berbaloi-baloi tau. Botol je berbeza, isi tetap sama.. Boleh ajak kawan-kawan pakat-pakat kongsi.

Oh ya, selagi stok masih ada.

Untuk pembelian boleh pm ibu di FB Ibu Yusuf dan Maryam atau pm di page Asmara Collections. Email pun boleh juga, zefa_asmara@yahoo.com

Terima kasih.. 


3 comments:

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...