Follower

Saturday, November 16, 2013

KULIT CERAH, CANTIK & BERSERI DENGAN SHAKLEE CoQHealth Plus

 Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Semalam, ibu ada menulis tentang CoQHealth Plus yang dikatakan mampu menangani masalah penyakit kardiovaskular. Hakikatnya, Coqhealth bukan sekadar untuk jantung. Ia memberikan lebih dari itu iaitu berkaitan dengan kulit cantik. 

Sebelum tu kita baca dulu apa itu CoQ10 iaitu salah satu bahan utama produk ini.  

CoQ10 ialah nutrien larut lemak semulajadi yang terdapat dalam setiap sel badan. Ia bertanggungjawab menhasilkan tenaga dalam setiap sel. Ia juga merupakan antioksida semulajadi. 

CoQ10 membantu menguatkan otot jantung. CoQ10 membantu mencegah  pengoksidaan kolestrol jahat dan CoQ10 juga berfungsi memastikan salur darah fleksibel untuk tekanan darah yang sihat. Dan yang lebih menarik CoQ10  juga membantu membaiki peredaran darah. Ini bermaksud ia membekalkan oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda. 

Dalam erti kata lain, CoQ10 membantu kulit lebih cerah dan berseri. CoQ10 juga untuk perlindungan matahari semulajadi, meningkatkan kesuburan dan meningkatkan tenaga lebih-lebih lagi jika anda mengalami sindrom keletihan yang kronik dan juga mampu untuk meningkatkan keupayaan mental (migrain, sakit kepala dan loya) 



Tahap CoQ10 semulajadi dalam badan berkurang apabila kita meningkat usia. Sebab tu salah satu alternatif adalah mengambil CoQ Health Plus Shaklee. Ia mengandungi 3 bahan utama iaitu CoQ10, Vitamin E, Green Tea.  

Apa yang membezakan CoQ Health Plus dengan produk lain adalah CoQ10 Shaklee adalah daripada yis ekstrak semulajadi sama seperti yang dihasilkan oleh badan dan yang paling istimewa, Shaklee memiliki sistem penyerapan yang dipatenkan.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.
* Berikan yang terbaik untuk jantung kita dan yang tersayang. Bonus: kulit cerah, cantik dan berseri.. Jom CoQHealth Plus!!

Hubungi:
Ibu Yusuf & Maryam
Shaklee Indipendent Distributor
www.facebook.com/KioskKeluargaSihat
011-1153 7821

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...