Follower

Sunday, April 27, 2014

Hadiah Keluarga Sihat 1st GiveAway


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Sebelum pemenang diumumkan mari kita tengok hadiahnya. Seperti yang dijanjikan, ada 3 kategori hadiah..

image
Fridge magnet untuk hadiah kategori pertama iaitu cabutan bertuah. Seramai 5 orang akan dipilih untuk memenangi kategori ini.

Tapi kenapa fridge magnet ada 6? Haaaa, ada kategori hadiah misteri kan? Ibu dah buat keputusan, untuk merungkai misteri tu ibu tambah je 1 lagi hadiah untuk cabutan bertuah. Jadi semuanya akan ada 6 orang pemenang.

image

SR Vitamin C Shaklee.. Supplemen kegemaran ibu. Hari-hari wajib ambik untuk rahsia kulit cantik berseri. Ekekeke.. 

Ok, yg ni hadiah istimewa untuk pemenang kategori entry terbaik.

Nantikan keputusannya. InSyaAllah dalam masa terdekat ini juga. Sabar ya.. ;-)

7 comments:

  1. Hi salam perkenalan :) U have a great and nice blog. Do u mind to visit and follow my blog ? awksweetgitu.blogspot.com =) It always open for everybody. :D

    ReplyDelete
  2. suspen je menunggu keputusan GA Jemari Asmara

    ReplyDelete
  3. cmna boleh tak sempat nk join.busy skit lately...meleleh jela tgok hadiahnya.hehe

    ReplyDelete
  4. salam...dan slmat ptg, sy dtg singgah. Apa khbar?...jk ada msa trluang jmput singgah blog sy..^^
    saya follower986

    http://ssurianahyana.blogspot.com

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...