Follower

Monday, March 26, 2012

UV JEMARI ASMARA 19 - 25 MAC 2012


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Catatan peribadi ibu Yusuf tentang kemajuan pencapaian Jemari Asmara.


 Kali pertama mencapai UV 500++..

Pencapaian terbaik sebelum ini adalah pada 13 Mac 2012 dengan catatan 442 UV.


Kali pertama mencapai UV 2000++ dalam seminggu..

Nota ibu:

Ibu berblog bukan kerana UV. Tapi bohonglah kalau tak gembira dengan pencapaian sekarang. Walaupun ianya berlaku perlahan demi perlahan.

Terima kasih pada semua yang sudi singgah di Jemari Asmara.

Terima kasih, terima kasih, terima kasih..



20 comments:

  1. tahniah kak zefa.teruskan pencapaian..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih PK. Tak tau le dpt lagi tak lepas ni. Hehe..

      Delete
  2. tahniah ibu! raminya pelawat blog ni. huhu.

    ReplyDelete
  3. banyaknya uv.. tak pernah capai banyak² macam ni... tahniah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih masya.. Ala, Jemari Asmara ni dah setahun lebih baru rasa..

      Delete
  4. tahniah kak zefa :) tumpang gembira... Teratak Mawaddah ni seciput je UV sebab ummi malas sikit nak BW sejak dua menjak ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih ummi na.. ibu yusuf pun susah nak bw sekarang. Lappy tu berat sekarang..

      Delete
  5. tahniah kak... izan pun tumpang gembira jugak ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tkasih izan. Jauh lg nak jd macam blog izan.. :D

      Delete
  6. assalam zefa..tahniah.
    ada jugak blog2 lain yang acik tengok tunjuk carta uv..tapi acik tak pandai la nak tengok..dah cuba godek2 tak keluar yang hari..keluar yang jam aje dalam sehari tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam achik erna.. sy ambil di statistik nuffnang ni achik..

      Delete
  7. Nida nak lihat uv pun tak reti..hehe (terukkan).. yg Nida tahu UV tu ultra violet (sebab Nida cikgu Sains.. hehe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. tu dia cikgu sains dtg komen. UVni sy tgk dlm statistik nuffnang.. :D

      Delete
  8. Tahniah, Zefa..
    Lepas ni bolehlah tingkatkan lagi pencapaian..

    ReplyDelete
  9. tahniah.. tapi akak x tau pe bende heheh

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...