Follower

Tuesday, April 12, 2011

Keputusan Jemari Asmara 2nd GiveAway - Pemenang Top Referral!!

Assalamualaikum wbt..




Mari! Mari! Mari! Kita lihat siapa yang kenaaaaa....

Tapi sebelum tu, jom kita main kira-kira di SINI!!

v

v

v

v

v

v


Dah kira siapa top referral? Dah tahu siapa pemenang? Hahaha.. jangan menyampah dengan ibu ye.. saje je nak manja-manja minta sahabat-sahabat tolong kirakan.. Dan tolong umumkan sekali ye.. Just tinggalkan komen di bawah.

Apa yang penting.. kepada yang 'sudah kena' itu, sila tinggalkan komen di n3 ini sebagai tanda anda sudah mengetahui keputusan 'Top Referral jemari Asmara 2nd GiveAway' sebelum 14 April 2011.

Kepada yang belum tahu hadiahnya apa, sila klik di SINI ya.

Kepada peserta-peserta yang lain, harap bersabar.. keputusan pemenang bertuah di hati penganjur dan pemenang hadiah utama akan diumumkan tidak lama lagi.. Penganjur masih lagi membelek-belek penyertaan, dan masih ada masa lagi untuk sahabat-sahabat menyenaraikan diri di dalam senarai Top Commentators Jemari Asmara!!

Terima kasih!!

8 comments:

  1. macam cempaka kuning jer..
    tahniah..

    ReplyDelete
  2. rasanya cempaka kuning menang top referral..
    tahniah..:)

    ReplyDelete
  3. Kalau saya menang Alhamdulillah tapi saya tak anggap saya menang selagi pihak penganjur tidak umumkan secara rasmi.walau apa pun sama ada menang ataupun tidak,saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan2 blogger yang sudi menjadikan saya sebagai referral anda.Terima kasih juga kpd pihak penganjur yg menganjurkan ga ini.

    ReplyDelete
  4. heheh... i mmg x menang ler

    ReplyDelete
  5. wah!wah!..suspen sekali nih...tahniah ya sis cempaka kuning..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...