Follower

Thursday, March 6, 2014

Keahlian Shaklee PERCUMA Dengan Promosi ESP Beli 6 Percuma 1


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Harini dah 6 Mac 2014, bermakna sudah 6 hari promosi ESP beli 6 percuma 1 yang ditawarkan oleh Shaklee Malaysia berlangsung. Pada yang belum tahu, sepanjang Mac 2014 Shaklee menawarkan sebekas ESP percuma dengan pembelian 6 bekas ESP.


Promosi ESP Shaklee

Ini poster promosi rasmi yang dikeluarkan oleh Shaklee. Kalau ada lain-lain promosi selain dari promosi ESP beli 6 percuma 1, maknanya bukan Shaklee yang buat lah tu ye..

Ada yang komplain, banyaknya nak kena beli sampai 6 ESP baru dapat percuma 1. Ahahaha.. Yang ni kita pakat-pakat la dengan kawan-kawan ke, saudara mara ke.. Kalau tak ada juga, hubungi ibu nanti ibu carikan geng untuk kongsi-kongsi.

Lagi 1 ada juga yang komplain, mahalnya sampai RM900.00. Ye lah dik non, sebekas ESP harganya RM150.00 darab 6 memangla jadi RM900.00.. Tapi kan percuma 1, tetap berbaloi-baloi di situ..

Dan.. Jeng, jeng, jeng..

Menariknya dengan promosi beli ESP 6 percuma 1 ini, pelanggan layak mendapat keahlian Shaklee secara percuma seumur hidup. Bermakna boleh terus beli 6 ESP percuma 1 dengan harga ahli. Wow!!

Eh, macam mana tu?

Ok, mari ibu jelaskan. Pembelian mana-mana produk Shaklee dengan nilai 200 uv (+- RM650.00) harga ahli, pelanggan layak menerima keahlian Shaklee secara percuma. Bila dapat keahlian percuma, automatiklah boleh beli 6 ESP percuma 1 dengan harga ahli.

Dan.. Lebih menarik lagi..

Ahli Shaklee yang membuat pembelian lebih dari 150 uv setiap bulan, layak menerima cash bonus dari pihak Shaklee. Wow! Wow! Wow!

Hebat betul promosi beli ESP 6 percuma 1 ni!

1. Dapat PERCUMA 1 bekas ESP
2. Dapat PERCUMA keahlian Shaklee
3. Layak dapat CASH BONUS dari Shaklee

Menarikkan? Pandangan ibu, jika anda seorang pengguna Shaklee terutama ESP.. Maka janganlah lepaskan peluang keemasan ini. Bukan selalu Shaklee buat promosi beli ESP 6 percuma 1 tau. Kali terakhir ada promosi ESP adalah pada tahun 2012. Ni dah 2014 baru ada lagi, akan datang wallahua'alam akan ada lagi ke tak.

Yang berhajat nak borong 7 bekas ESP terus tu jangan risau, expired datenya lama lagi. Ehehe.. Stok setahun jugak tu..

Tahniah pada yang dah bertindak pantas menyambarnya, dan pada yang belum lagi jangan tunggu lama-lama ya. Kalau habis stok nanti, tak dapat ibu nak menolongnya.

 Jangan tunggu lama-lama ok. Promosi memang sehingga penghujung Mac, tetapi potensi untuk ESP out of stock sebelum hujung bulan adalah sangat tinggi. So, grab it now!

Untuk keterangan lanjut, jangan malu-malu hubungi ibu ya..

Zefa Nor Asmara Jubir
Shaklee ID: 909824
FB: https://www.facebook.com/ZefaNorAsmara
FB Page: https://www.facebook.com/KioskKeluargaSihat
011-11537821
 



1 comment:

  1. saya pun minum ESP:)
    jom join sis

    http://nadcontestandgiveaway.blogspot.com/2014/03/giveaway-2014-by-syira-lokman.html

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...