Follower

Thursday, August 21, 2014

Kelebihan GLA Complex Shaklee


GLA Complex Shaklee

Kebanyakkan GLA (gamma-linolenic acid) tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO), manakala GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam sevara organik di kawasan Saskatchewan.

 Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan Vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu.


Apakah manfaat utama pengambilan Shaklee GLA Complex?


# Herba Tradisi Yang Dipercayai -  
 
Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan menungkatkan stamina.

# Mengawal Selia Estrogen dan Testosteron
 
GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

# Melambatkan Menopaus
 
Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

# Memperbaiki Prostatomegaly
 
GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

# Menentang Kanser
 
GLA adalah anti oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

# Memperbaiki Inflamasi Kulit
 
Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.

# Menghalang Komplikasi Diabetes
 
Merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.

# Pelangsingan dan Menghalang Tambah Berat Badan
 
Merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan. Ambil semasa perut kosong untuk mengelak keasidan hiper.

# Menghalang Tekanan Darah Tinggi
 
Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.

# Memperbaiki Tekstur Rambut
 
Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

# Hiperaktif dan Autisma (ADD/ADHD)
 
Dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.

Ramai juga yang salah anggapan bahawa GLA Complex hanya untuk wanita. Sebenarnya supplemen GLA asid linoleik sama pentingnya dengan asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia, ianya hanya diperolehi daripada makanan. GLA Complex sangat penting untuk kanak-kanak (dengan memotong gel lembut dan campurkan isinya dengan makanan), remaja, dewasa dan juga selepas menopaus dan andropause (menopaus lelaki).
 
BERITA GEMBIRA! 
 
Bulan ini (Ogos 2014) promosi GLA Complex Shaklee; Beli 6 percuma 1

Dialu2kan jadi ahli utk diskaun hebat. Juga ada cash rebat menanti anda..

Nak beli 1 botol pun boleh, RM91.25 sahaja..

Menarik ke menarik? Jom dapatkan sekarang!

Untuk penggunaan kad kredit atau debit boleh terus membuat pembelian di link ini http://bit.ly/OrderGLAshaklee (Jangan risau link ini selamat)

Untuk pembelian Set Promosi, pembayaran secara COD (Shah Alam & Klang sahaja) atau transaksi antara bank boleh hubungi:

SID mesra anda ID 909824
011-11537821 (Zefa Jubir)
www.facebook.com/KioskKeluargaSihat

1 comment:

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...