Follower

Saturday, December 1, 2012

PRODUK SHAKLEE KINI DI ASMARA COLLECTIONS


Dengan Nama Allah Yang maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Syukur alhamdulillah, sejak tertubuhnya page Asmara Collections (Zefa Ibu Maryam) di FB, biz kecil-kecilan ibu semakin memberangsangkan. Bukanlah untung ribu riban pun, tapi sekurang-kurangnya satu langkah permulaan yang baik untuk mencapai salah satu cita-cita ibu.

Ibu syer di sini, ibu bercita-cita untuk jadi surirumah sepenuh masa sebenarnya. Tapi bukanlah seorang surirumah yang tiada pendapatan dan mengharap sumber dari suami semata-mata. Ini adalah satu cita-cita, ibu berusaha dan berdoa semoga ianya tercapai, selebihnya ibu serahkan pada Allah swt untuk menentukan apa yang terbaik untuk ibu.

Rakan-rakan sejawatan ibu, kalau baca entry ni jangan salah faham pula. Biz, biz juga.. tanggungjawab kerjaya ibu tak pernah abaikan pun. Ibu rasa, ibu tak pernah 'hilang' dari pejabat. Tak pernahkan?

Dan ibu kira ramai yang sudah tahu ibu sekarang adalah dealer kepada produk di bawah Felinna Marketing.Walaubagaimanapun, produk Felinna Marketing setakat ini terhad kepada losyen pelangsingan dan vitamin C + collagen sahaja.

Sebagai langkah melebarkan lagi sayap Asmara Collections, selain pakaian wanita, ibu telah menambah lagi produk kesihatan sebagai salah satu barangan jualan. Setelah membuat sedikit kajian di internet ibu telah memilih produk Shaklee sebagai salah satu produk jualan di Asmara Collections.

Maka dengan ini, ibu mengumumkan bahawa ibu sakarang adalah..

v

v


Shaklee Independent Distributor dengan ID 909824.

Kenapa ibu pilih Shaklee, sebab Shaklee antara syarikat yang memasarkan produk kesihatan dan kecantikan yang telah kukuh dan telah bertapak hampir 50 tahun. Shaklee di Malaysia telah bertapak lebih dari 15 tahun dan mempunyai pelanggan setia yang berpuas hati dengan kebaikannya.  

Jadi, pada sesiapa yang berhajat mendapatkan produk Shaklee atau pun berminat sama-sama berbisnez dengan ibu boleh pm ibu di FB ya. Emel pun boleh juga.. zefa_asmara@yahoo.com

Jumpa lagi. :D 

 









7 comments:

  1. akak mmg rajin berniaga..
    good luck kak..

    (lama tak singgah sini..dayah jalan jalan lagi naaa)

    :)

    ReplyDelete
  2. k.zefa...kita dulu pun makan produk Shaklee...tapi sekerat jalan huhu

    ReplyDelete
  3. selamat maju jaya dlm bisnes hendaknya.

    ReplyDelete
  4. kak zefa cite2 kite samela tpi tulah byk tnggngjwb yg perlu didahulukan kan..

    apepun semuge terus sukses kak zefa!

    ReplyDelete
  5. Impian kita sama. Akakpun nak sangat jadi surirumah sepenuh masa tapi nampaknya impian tinggal impian.. MOga Zefa berjaya mengejar cita-cita..

    ReplyDelete
  6. berminat..
    nak try produk utk rambut gugur..
    help me ;D

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...