Follower

Saturday, June 14, 2014

Apa Beza Shaklee National Conference dengan Shaklee National Convention?


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Semalam ibu buat entry tentang Percutian Singkat Lagi Budget ke Pulau Kapas Terengganu. Dalam tu ibu ada cerita mengapa kami hanya sempat buat percutian singkat sahaja. Salah satunya sebab cuti yang ada termasuk untuk menghadiri Shaklee National Conference dan Shaklee National Convention..

Rupa-rupanya ada yang tertanya-tanya apa beza Shaklee National Conference dengan Shaklee National Convention? Ok, mari ibu ceritakan secara ringkas ya..

Shaklee National Conference adalah perhimpunan rasmi semua pengedar Shaklee dari seluruh Malaysia. Program ni kebiasaannya diadakan sekali setiap tahun pada bulan Jun.


 Shaklee National Conference tahun ini diadakan di Sunway Pyramid Convention Centre selama 2 hari bermula 7 hingga 8 Jun 2014..
 
 Banyak aktiviti menarik dijalankan sepanjang program ini termasuk perkongsian kisah kejayaan daripada pengedar berjaya, pelancaran produk baru,  amanat dari orang besar Shaklee, persembahan dan yang paling ditunggu-tunggu ialah penganugerahan untuk pengedar dan leaders yang menunjukkan prestasi yang cemerlang. Mereka yang layak menerima anugerah digelar 'Star Achievers'..


 Salah seorang Shaklee Star Achiever.. Alhamdulillah..

Ok, Shaklee National Convention pula ganjaran dari Shaklee untuk pengedar-pengedar yang layak. Mereka yang layak untuk Shaklee National Convention digelar 'NC qualifier'..

 Shaklee National Convention salah satu dari 3C yang ditawarkan oleh Shaklee. Secara ringkas, ada 3C dalam Shaklee iaitu Cash bonus, Car bonus dan Convention Trip. Alhamdulillah, ibu dah berjaya capai ketiga-tiga 'C' tersebut. Oh ya, maklumat lebih jelas tentang 3C boleh dibaca dalam entry ibu yang ini (klik).



Penginapan di Sunway Hotel & Spa yang disediakan untuk 'NC qualifiers'..

Untuk tahun ini Shaklee National Conference dan Shaklee National Convention telah digabungkan dan diadakan serentak. InsyaAllah jika ada kesempatan ibu akan kongsikan pengalaman hadir kedua-dua program tersebut.

Ibu harapkan entry ringkas ini memberi jawapan kepada persoalan apa perbezaan di antara Shaklee National Conference dengan Shaklee National Convention.
Entry ini sekadar berkongsi apa yang ibu perolehi dengan Shaklee dan tiada niat untuk menunjuk-nunjuk. Ibu cuma nak bagi tahu, dalam Shaklee kita bukan sahaja dapat bonus dalam bentuk tunai tetapi lebih dari itu.Besarlah harapan ibu untuk membantu rakan-rakan di luar sana untuk turut berjaya bersama kami.

Jika anda sedang mencari peluang perniagaan, samada separuh atau sepenuh masa, ada modal atau tiada, perlukan bimbingan dan sokongan, ibu jemput untuk menyertai Keluarga Sihat Biz Group (KS BiG) di bawah bimbingan ibu yang bernaung dibawah Master-Master hebat di bawah susur galur Kumpulan Jutawan Shaklee.

Hubungi ibu di:
011-11537821 (wassap sahaja)
zefa_asmara@yahoo.com


2 comments:

  1. memang terbaik!moga tahun depan kita sesama ke Italy kak.. :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Zefa! Moga maju dan teus maju.
    Ps: ada urusan belum selesai.. huhu..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...