Follower

Tuesday, January 4, 2011

Cik Minah vs Nuffnang!!


Salam semua..


Ibu ada kemushkilan lah! Soalannya, adakah widget mempengaruhi iklan nuffnang.. hehe.. jangan kutuklah kalah soalan ni nampak 'tak bijak' kan. Harap maklum, ibu baru berblog 1 bulan ++ tau.. tak berapa nak bijak lagi..

Kisahnya.. walau beberapa hari ibu baru berblog.. iklan nuff dah menari-nari diblog ibu.. masatu blog ibu kosong je.. lepastu ibu tambahlah cik minah cantik ayu yang sopan santun ni (widget lah kan namanya ni??)..

Inilah cik minah tu..

Masani iklan nuff masih terus menari-nari.. lepastu bila ibu tambah sorang lagi cik minah kat sebelah kanan.. tambah pulak salji-salji turun atas kepala cik minah yang kiri.. (takde print screan la pulak.. huhu..) Nuff dah jarang-jarang berjoget..

Lepastu ibu buang semua cik minah dan salji tu.. jadi macam ni ha.. v




dan macam ni.. v



Ada pulak lah balik Nuff tu bila cik minah 2 orang dan salji tu dibuang..

Adakah ini suratan.. atau kebetulan??

Tolong lah jawab kawan-kawan.. takpun tolong lah tepek mana-mana link yang ibu boleh terjah ye..

Terima kasih!!!!



6 comments:

  1. kat akaun nuff ibu klik kat global CPC kan?..kalau klik mmg akan ade iklan..tp belum dpt BE lagi..kalau ade org klik baru kite dpt income ckit..hmm..ummi pun baru lagi dlm nuff nih..ummi gtau ape yg ummi tau je laa..

    ReplyDelete
  2. salam, ibu...setahu wan, takder masalah...cuma status iklan ibu tuh jer yang watkan iklan tuh hilang sebab iklan ibu masih dikira berdasarkan jumlah klik...kalau ibu dapat BE, dia akan sentiasa menari nari...so, jgn risau yer. yang penting, kedudukan iklan nuff perlu strategik mcm yg di tunjukkan. wassalam.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih ummi..

    Terima kasih wan..

    Ada juga BE tapi jarang keluar.. alhamdulillah, up skit ilmu ibu harini..

    ReplyDelete
  4. baru aje tengah nak belajar psl nuffnang ni :-)

    ReplyDelete
  5. LL: aha.. silalah daftar.. Jemari Asmara dah ada 2-3 sen.. hehe..

    ReplyDelete
  6. alaa taktau..kebetulan je kot..^_^

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...