Follower

Sunday, January 16, 2011

Kisah Bocong Bocor..

********


Salam semua.. Selamat berhari minggu..

Kalau kawan-kawan FB baca n3ni mesti ada yang cebek-cebek agaknya.. hehe.. sebab ibu dah tepek gambar bocongni kat FB dari bulan lepas lagi. Konon nak make over.. tapi dah berubah tahun masih macam tu je lagi..

Apa itu bocong? Gambar kat atas tu la bocong.. ibu panggil termos, my MIL panggil bocong. Ibukan menantu orang Ganu gitu..

Bocong tu MIL ibu punya.. dah buang pun sebab dah bocor dan berkarat.. tapi menantu yang konon-konon kreatif ni kutip balik.. hehe.. nak buat projek make over..

Garu kepala juga MIL ibu masa ibu kutip benda tu.. hehehe..

Harap-harap dalam masa terdekat ni, bocong tu dah bertukar wajah..

2 comments:

  1. hehe.. mari belajar bahasa Terengganu.. Nadiah org mana?

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...