Follower

Saturday, September 10, 2011

Photoshoot Chenta Hati Asmara..

Assalamualaikum wbt..

Pagi tadi.. Sabtu yang sedikit mendung. Namun, permulaan yang ceria buat kami sekeluarga. Kami buat photoshoot pagi tadi. Walaupun ada adegan 'moncong' sedepa lepas tu.. Ha ha ha ha..

Tapi, bukanlah sesi photografi dengan mana-mana cameraman pun.. (Kami pernah menang sesi photografi bernilai RM150.00 tapi tak claim lagi.. ni kira 'berlatih' dulu la.. hehe..) Kami tangkap gambar suka-suka guna kamera kecik ibu je.. :D

Gambar pun tak banyak. Ibu paling suka gambar ni..

v

v

v

 Sebab gambarni sentuhan jemari anakanda Yusuf Nabhan..


 Yang ni pun sentuhan jemari Yusuf Nabhan.. Dua je okey, yang lain tu kepala ibu tak ada.. Ha ha ha ha.. (Terima kasih sayang, ibu suka dua picas yang menjadi ini.. mmmuahs!!)


 Haaaa.. Nilah adegan 'moncong' tu. Merajuk sebab dia pun nak snap-snap juga..


 Adegan pujuk memujuk pulak..


 Ayah: Hmmm.. ayah pun nak merajuk jugak lah!!


Yusuf: Hmmm.. Bilalah adegan 'moncong' ni nak berakhir... abang dah boringni..


Ada beberapa keping lagi.. Tapi takada satu pun pic berempat.. Huhuhu.. kalau rajin, ibu apload lagi.. :D

Terima kasih singgah blog jemari Asmara.. :D

@@@@@@@@@@@@@


8 comments:

  1. waduh2x...manja gitu pose si ibu =)

    ReplyDelete
  2. keletah anak2...hihihi...len kali ibu kasilah can maryam snap gambar lak.....

    ReplyDelete
  3. sporting jugak en suami akk,mahu juga bergambar yer..terar ler nabhan jdik cameraman..:)

    ReplyDelete
  4. MK: Hik hik.. sekali sekala syida.. :D

    ReplyDelete
  5. MAA: Nak bg sebenarnya lepas abang dia, tp dia dah merajuk dulu.. hehe..

    ReplyDelete
  6. PK: Tu rela dlm terpaksa sbnrnya.. hihi..

    ReplyDelete
  7. kak zefa kurus sgt dh tu ;)

    suke semue pics!

    ReplyDelete
  8. Ummu Muhammad: Lepas raya da 'naik' balik.. huhuhu..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...