Follower

Sunday, September 30, 2012

GILA-GILA REMAJA


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ibu fikir banyak kali sebenarnya nak buat entry ni. Takut nanti ada yang kata ibu perasan remaja. Hehehe.. Tapi biarlah ibu jelaskan di sini, ibu dah 34 tahun dah tahun ni. Tak adanya nak feeling-feeling remajanya.

Alkisahnya, dipejabat ibu ada 3 orang pelajar praktikum dari sebuah kolej di Pantai Timur. Suka benar mereka ni bergambar. Yang kelakarnya, mereka suka buat muka pelik-pelik bila bergambar. Sebab tu ibu bagi entryni tajuk "Gila-Gila Remaja'..

Bila dah bergambar sakan tu, pegawai-pegawainya pun terjebak sama. Dah tu habis diupload ke FB masing-masing. Gambar-gambar ni ibu kutip dari FB mereka sebenarnya..

Meh lah tengok aksi gila-gila remaja mereka..

 Hahaha.. senget betullah. 3 pelajar praktikum bersama dengan pegawai penyelia mereka yang sporting habis.. :D


 3 pelajar praktikum dengan pegawai yang mereka kata garang. Hahaha.. Garang-garang pun sporting juga. Kannnnnnnnnnnnn????


 Ececeh.. Ibu siapa ni?


 Bila bergambar dengan 2 remaja, terserlah ketuaan ku. Huhuhu..


 Wanita melayu terakhir? Ekekeke..

Semasa entry ni diterbitkan, mereka dah tamat pun berpraktikum. Mesti pejabat dah kurang cerianya. Almaklum, warga pejabat kami, dari 36 orang warga wanita 6 orang je, itu pun termasuk bos. Sikit sangat kan? Bila ada mereka, terasa la geng kami meriah sikit. 

Apapun, ibu doakan semoga mereka terus cemerlang dalam masa-masa akan datang. Semoga dipermudahkan urusan mereka, samada dalam mencari pekerjaan, atau pun melanjutkan pelajaran. 

Akhir kata, majulah kalian untuk negara.. :D

 


10 comments:

  1. Tapi akak nampak remaja la kak..:)

    ReplyDelete
  2. alahai..memang nampak muda ramajnya ibu....hihihi..

    ReplyDelete
  3. akak pun nampak muda remaja jugak...y not sekali sekala feeling young...hehe

    ReplyDelete
  4. wahhhh sporting 'giler...', bestkan!!!!

    ReplyDelete
  5. Muda lagila.saya pun dan 32 thn,... huhu

    ReplyDelete
  6. Usia tu mmg dah x blh undur.. biarkan je.. yang penting kita sentiasa rasa muda.. Lagipun, Zefa memang kelihatan muda..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...