Follower

Saturday, March 5, 2011

En Ayah vs Kemeja Merah Jambu..

Assalamualaikum wbt..

N3 ibu kali ini berkaitan dengan En. Ayah. Jangan cebeik-cebeik ye kawan-kawan.. sebab ibu cerita pasal suami di blog kesayangan ibu ni. Blog ni kan merangkap diari ibu.. ibu suka catat apa-apa yang berlaku dalam hidup ibu di dalam blog ini sebagai satu rakaman dalam kehidupan.. selagi mana bukan melibatkan perkara-perkara yang tak patut dikongsikan.

En Ayah.. pada pandangan ibu adalah seorang yang macho dan penuh sifat kelakian. (pada pandangan mata ibu tau). En Ayah simpan janggut dan misai.. ibu suka. Hehe..

Balik pada tajuk n3.. sebab gaya kelakiannya, ibu yakin dia tak akan pakai baju pink macam ini..

v

v

v

Gambar dari google

Tapi, ibu berkeyakinan En. Ayah masih akan pakai baju pink macam ini..

v

v

v

Gambar dari google

Sebab, ke'pink'an nya tidak lah menyerlah sangat. Keyakinan ibu tu memang benar, sebab En Ayah sendiri beli sehelai kemeja berjalur halus warna pink dan biru..

Tapi....

En. ayah pakai baju tu sekali dua je. Sebab? Staf kat ofice dia kutuk.. En Lan nampak 'jambu' pakai baju tu.. huhuhu.. (tercabar kut gaya kelakiannya.. hehe..)

Untuk makluman, En Ayah dikelilingi wanita-wanita di pejabatnya. Selain pengarah Jabatan, En ayah seorang sahaja pegawai lelaki. Kalau tak silap ibu, staf lelaki yang lain, seorang pemandu dan seorang kerani. Yang lain semua wanita..

Heeee. seenarnya ini aje yang ibu nak cerita tentang 'En Ayah vs Kemeja Merah Jambu'..

Ps: kawan-kawan, suami kawan-kawan nak ke pakai baju merah jambu? 

3 comments:

  1. suami nadiah tak suka pakai pink tapi ari tu pujuk2 juga dia sbb nak sedondon..mau jgk dia beli..very light pink je pun ;)

    ReplyDelete
  2. knape ye laki2 malu pkai bju pink?
    adik azie pon x nk pkai warne nie..kate nye mcm perempuan..hehe

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...