Follower

Monday, March 7, 2011

Jemari Asmara 2nd GiveAway - Update 2!!

Assalamualaikum wbt..



Update kali ke2 ini, ibu nak maklumkan bahawa:

1. Alhamdulillah, sehingga semalam peserta Jemari Asmara 2nd GiveAway telah mencecah angka 108 orang dan mencapai sasaran sekurang-kurangnya 100 peserta
2. Semua peserta ibu telah senaraikan di SINI, termasuk sekali yang ibu belum terjah
3. Ibu dengan ini mengumumkan tarikh tutup Jemari Asmara 2nd GiveAway adalah pada 31 Mac 2011
4. Masih ada 24 hari lagi untuk GA berlansung, dan anda masih berpeluang untuk merebut hadiah Top Referral
5. Sekiranya penyertaan menjangkau angka 160 peserta, pihak penaja akan menambah 10 lagi hadiah saguhati.
6. Rajin-rajin singgah blog ibu okay, dan jangan lupa tinggalkan jejak. Setiap jejak yang anda tinggalkan adalah markah bagi merebut Hadiah Utama!!

Semoga Berjaya!!

15 comments:

  1. aduh kak zefa..selalu komen takdok niat menang pun..tak perasan pun bpaling byk komen boleh menang hhe..memang nak komen..haiyak!

    ReplyDelete
  2. wow! awesome..nak hadiah utama ibu.hehe

    ReplyDelete
  3. hope capai lah 160 tu kan sis:)mana taw rezeki nana t dapat adiah saguhati..hehe..:)

    ReplyDelete
  4. ibu~~ hehe..ermm,31 mac ni ek ttup?,.smpat lg sy nk join kn?,.trkjut gak td,tkt dh ttup,.hehe,..

    ReplyDelete
  5. harap2 ibu pt terjah blog akak no...

    ReplyDelete
  6. wah ramainye peserta..
    hope ada luck la..hehe..:)

    ReplyDelete
  7. nama diriku tak der... 2/3 lagi hantar borang ekekeke

    http://bjmmandcontest.blogspot.com/2011/03/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. ibu da terjah beloh saya ke? =D


    http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/03/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  9. harap2 azie ade luck..x pe2,azie akan datang hari2..hehe

    ReplyDelete
  10. ok..saya harap berjaya dalam giveaway ini...

    ReplyDelete
  11. waahhh..ramai tu..moga2 me adalah salah seorang yg bertuah..ngee..

    Jom skodeng :Notre Belle Histoire

    Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

    ReplyDelete
  12. dpt bonus dgn komen jer.. bagusnye..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...