Follower

Monday, May 7, 2012

JOM JANA PENDAPATAN TAMBAHAN..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Perasan tak, semenjak dua ni setiap entry ibu Yusuf ada banner ni..

v

v

v



InsyaAllah, alhamdulillah, banner tersebut menghasilkan satu pendapatan tambahan kepada kami. InsyaAllah, sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

Ini adalah Program Affiliate yang ditawarkan oleh Agensi Pelancongan Bumiputra HzTour. Senang cerita kita menjadi agen pemasaran atau pengiklanan kepada mereka.

Kita boleh memilih cara pembayaran komisyen, samada minta dibayar komisyen 7-10% berdasarkan sale yang berjaya dibuat, atau komisyen yang dibayar RM0.08 per klik.

Bayangkan, kalau kita berjaya buat sale pakej yang berharga RM3000.00 kita akan dapat lebih kurang antara RM210 - RM300.00 income kita. Menarikkan?

Cuma terpulang nak pilih cara mana komisyen dibayar. Nak tukar-tukar pun boleh.

Maka ibu Yusuf dengan berbesar hati nak berkongsi dengan rakan-rakan semua. Klik sahaja banner di atas, kemudian klik affiliate di bucu atas sebelah kanan.

Mulakan langkah anda dan selamat menambah isi tabung masing-masing.

Semoga berjaya!!


Jom umrah/ melancong. Klik!!

7 comments:

  1. tui2..sikit2 lama2 jadi bukit..suka pepatah tuh..ok sya dh klik...

    ReplyDelete
  2. suke iklan nih..mudah2an ade berkatnye kak..rase mcm dah dekat je kak zefa nih nak terbnag ke sana.. ;)

    ReplyDelete
  3. sedikit demi sedikit....nanti banyaklah hehehe

    ReplyDelete
  4. assalam

    saya pon affiliaters deme ni, kak asmara pilih per click ye? sy dh join lama huhu..mungkin sebab pilih per sale, lambat sket lah tunggu hasilnya ;)..

    ReplyDelete
  5. bagus nie.cuma sy nie tak terbuka hati jer lagi.hehe

    ReplyDelete
  6. suka tapi x pandai nk buat.. boleh tolong hehehe

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...