Follower

Thursday, August 21, 2014

Jurnal Inspirasi Ibu Berkerjaya, Bisnes & WAHM


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ibu kira ada yang dah tahu ibu ambik cuti tanpa gaji sehingga 31 Disember 2014 kan? Ibu ada cerita secara ringkas dalam entry Cuti Tanpa Gaji: I'm a WAHM..

Maka berubahlah status buat sementara dari seorang ibu berkerjaya yang suka berbisnes kepada seorang WAHM (work at home mother). Atau situasi sebenarnya seorang ibu yang duduk di rumah mengurus keluarga dan anak-anak sambil berbisnes.

Ibu mohon cuti tanpa gaji memang sebab nak merasai kehidupan seorang surirumahtangga, jaga dan urus anakanak sendiri. Tapi tak bolehlah goyang-goyang kaki kan? Duduk di rumah pun kenalah ada pendapatan sebab kita dah 'short' banyak angka dalam jumlah pendapatan harian.

Ibu ada cerita masa mula-mula duduk rumah, urus anak-anak sambil urus bisnes, jujurnya ibu sedikit kelam kabut. Sekarangni syukur, dah boleh biasakan diri.

Alhamdulillah, sekarang ibu melangkah setapak ke hadapan sebagai Pengurus Online Akademik Bekerja Di Rumah. ABDR tu apa? Semuanya ibu ada kongsikan di blog terbaru ibu Jurnal Inspirasi Ibu Berkerjaya, Bisnes & WAHM.


http://zefanorasmara.blogspot.com/



3 comments:

  1. Selamat datang kedunia surirumah. Tahniah ada bisnes sendiri..muga zefa sukses..

    ReplyDelete
  2. semoga akak terus istiqomah ye...

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...