Follower

Friday, December 10, 2010

Bertukar!! Ada LinkWithin Sudah..

Salam semua..


Ehem, ehem, ehem.. melangkah satu langkah kehadapan lagi. Bagi kawan-kawan yang lain, mungkin ini adalah perkara biasa-biasa. Tapi bagi 'akak' (sila sebut ala-ala Ogy Ahmad Daud ye..) yang agak rabun IT ni.. hehe.. kira satu kemajuanlah.

Nak dipendekkan cerita, jemari Asmara sudah ada linkwithin. Nak dipanjangkan cerita, selepas maghrib dan ajar anak mengaji tadi.. bermulalah sesi BW. Singgah di blog tiefazatie yang meninggalkan jejak di ShutMix Chat. Ifa ni juga salah seorang peserta Salam Ukhwah GA.. klik, klik, klik.. sampailah satu tajuk How To Create Linkwithin.

Maka dengan tunjuk ajar dari blog ifa, jadilah seperti di atas. Kepada sesiapa yang belum tahu dan nak tahu klik je sini dan ikut arahan. Senang je.. akak yang rabun IT (taklah tahap buta tau.. hehe..) boleh buat, apatah lagi kawan-kawan semua. Mesti boleh..

Untuk Ifa.. terima kasih banyak-banyak ye.. tengokla gambartu.. gambar snap je. Maknanya akak belum pandai buat 'sesuatu'. Ada siapa-siapa nak ajar? Silakan-silakan.. terima kasih.

Wassalam.

3 comments:

  1. owh..nie ke..hihi..ok je kak..sharing is caring...akak xtau nak printscreen ke?akak cari kat keyboard akak..prnt scrn...pastu akak klik je..n then paste kat paint je..senang nak edit nt..hihi..ok kak..hrp phm la..hihi

    ReplyDelete
  2. Thanks ifa cayang.. nanti akak try ye.. mmmuah!

    ReplyDelete
  3. same lah kite kak....yan pon ank sdare yg tlong buatkan...hehehe

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...