Follower

Tuesday, August 16, 2011

Maryam Nabihah 4 Tahun: Alhamdulillah..

Assalamualaikum wbt..

Ketika n3 ini diterbitkan, ibu berada nun di Tanjung Karang menghadiri program anjuran Jabatan ibu bertugas. N3 ini ibu atopublishkan pada 16 Ogos 2011 jam 8:39 pm, sempena hari kelahiran Puteri Solehah ibu Maryam Nabihah Muhamad Roslan yang dilahirkan 4 tahun lalu pada tanggal 16 Ogos 2007 jam 8:39 pm di Pusat Perubatan Universiti Malaya..

Air mata kesyukuran mengiri Jemari Asmara menyiapkan catatan ini.. Tiada kata yang keluar dari bibir seorang ibu melainkan rasa syukur yang tak terhingga atas kurniaan Ilahi yang sangat-sangat berharga ini..

Syukur Ya Allah!! Syukur Ya Allah!! Syukur Ya Allah!! Syukur Ya Allah!!

Ibu doakan anak ibu terus dilimpahi Rahmat Ilahi, menjadi anak yang solehah, beriman dan bertaqwa, berjaya di dunia dan akhirat..

Allahu Akbar! Allahu Akbar! Alahu Akbar!

Tidak terucap dengan kata-kata pengharapan dan doa buat anakanda tercinta. Ibu hanya mengharapkan segala-galanya yang terbaik buat anak ibu..

4 Tahun dalam rakaman kenangan..


 Maryam Nabihah 1 tahun.. :D


Maryam Nabihah 2 tahun.. :D


 Maryam Nabihah 3 tahun.. :D


 Maryam Nabihah dah sekolah @ 4 tahun.. dah pandai baca sikit-sikit.. :D


Kek besday adik.. memandangkan malam ini ibu ada program jabatan, hari Sabtu lepas ibu dah belikan kek siap-siap.. jadi ibu boleh kerja dengan tenang. Bukan kek sebagai ukuran, namun sekadar meraikan dan menggembirakan hati seorang anak.. :D

@@@@@@@@@@@

Ps: Ibu cari picas masa adik baby tapi tak jumpa. Mungkin hilang dalam simpanan masa lappy ibu rosak dan kena format semula.. :-(

6 comments:

  1. selamat ulangtahun maryam nabihah..maaf auntie terlambat ucapkan..semoga maryam jadi anak solehah dan bijak pndai ok.. =)

    ReplyDelete
  2. Sanah helwah buat si comel Maryam Nabihah ~ nama pun comel:)Tahniah buat ibunya juga :)Tengok Maryam ni..teringin nak anak perempuan..doakan ye!

    ReplyDelete
  3. hepi beday maryam nabihah. Semoga doa ibu dimakbulkan. Amin..

    ReplyDelete
  4. Izan: amin, amin, amin.. terima kasih auntie izan.. :D

    UA: T kasih Ummu Amar.. mudah2han auntie dapat baby gal.. boleh kawan dgn maryam.. :D

    LL: Tkasih auntie LL.. amin..!

    ReplyDelete
  5. aduh maryam..makcik pun lambat nak wish tapi mengikutu blog ibu maryam tentnag birthday kek tenet slow ;)..

    happy belated birthday maryam nabihah yang cantik dan solehah..semoga dipanjangkan umur dan rezeki dalam keberkatan dan bakal menjadi srikandi yg akan sama2 memartabatkan sistem islam..semoga Allah mengurniakan kefahaman yg mendalam tentang agamaNya kepada maryam kerana dunia sudah terlalu tenat..kalau bukan generasi makcik dan ibu maryam, mudah2an generasi anak2 kecil seperti maryamlah yg akan bangun menambah kukuh batubata yang sedia ada sekarang insyaAllah!

    Maryam nabihah hebat yang diredhoi,dikasihi, dicintai dan disayangi Allah dan Rasul!

    ReplyDelete
  6. Ummu Muhammad: Subhanallah, mudah2han doa auntie menjadi nyata.. amin, amin ya rabbal a'lamin.

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...