Follower

Wednesday, July 2, 2014

Testimoni Performance Drink: Mengurangkan Rasa Dahaga Semasa Berpuasa


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tadi ibu log in akaun Nuffnang, intai-intai keyword yang membawa pengunjung ke Jemari Asmara. Wah! Performance Drink mengungguli carta!

Sememangnya Performance Drink (PD) mendapat permintaan yang tinggi sepanjang bulan puasa. PD menjadi pilihan ramai sepanjang Ramadhan kerana ia mengelakkan dehidrasi, membantu untuk mengurangkan rasa dahaga dan membantu kita kekal cergas walau berpuasa..

 Fakta ini bukan cakap-cakap kosong sahaja tau. Ujian klinikal membuktikan ia mampu meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dlm tubuh..

Malah, ibu ada testimoni Performance Drink


 Performance Drink

Kawan-kawan group wassap ibu mengakui, ambil PD masa sahur tak rasa dahaga dan kering tekak.
Cuaca sekarang pun panas terik, cabaran yang kita perlu hadapi semasa berpuasa. Bayangkan, kita yang dewasa ni pun tak tahan dahaga.. Apatah lagi anak-anak kita yang sekolah dari pagi hingga petang tu..

Performance Drink ni memang dah jadi hidangan wajib kami masa berbuka. Itu sebagai ikhtiar ibu untuk kami tetap cergas walau dah kenyang. Ye lah, kadang-kadang lepas berbuka kita ni lemau kan. Waktu sahur pun kami ambik Performance Drink, sebagai ikhtiar kami untuk kekal cergas walau berpuasa.

Apa sebenarnya Performance Drink ni?

1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.

2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.

3. Ia membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

4. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

5. Ia sesuai untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, malah sesuai untuk semua, terutama yang berkerja di lapangan atau di tengah panas.

6. Juga sesuai untuk kanak-kanak yang demam dan hilang selera makan minum. Ia boleh membantu mencegah dehydration.

Harini dah 4 Ramadhan, jadi kalau sepanjang tempoh ni ada nampak anak-anak tak tahan dahaga, atau kita sendiri yang macamtu, ibu syorkan ambiklah Performance Drink ni. Setidak-tidaknya ia membantu kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan. Tak sampai hatikan tengok anak-anak lembik dan kering.

Jangan risau, rasanya sedap, rasa oren yang menyegarkan. Malah disahkan halal..


Performance Drink
 Inilah dia rupa Performance Drink..


Untuk pembelian sila klik terus http://bit.ly/ShakleePD (untuk Performance sahaja) atau http://bit.ly/ShakleeShoppingCart (untuk semua produk Shaklee - sila untick yang tidak berkenaan).
   
Jika perlukan bantuan, jangan malu-malu hubungi ibu ya:

Puan Zefa NorAsmara Jubir (Ibu Yusuf dan Maryam)
Shaklee Indipendent Distributor (ID: 909824)
FB: https://www.facebook.com/ZefaNorAsmara
FB page: https://www.facebook.com/KioskKeluargaSihat
Email: zefa_asmara@yahoo.com

Wassap ke 011-1153 7821

 

1 comment:

  1. Selamat menjalani ibadah puasa :)

    Datang blogwalking sini dari segmen Jom Blogwalking # 1 - http://diarymissnick.blogspot.com/2014/06/senarai-url-jom-blogwalking-1.html

    Thanks atas penyertaan :)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...