Follower

Monday, June 27, 2011

Celup-Celup & Gigit-Gigit Manja @ PSN..

Assalamualaikum wbt..

Ini adalah n3 autopublish..

Best, boleh main celup-celup dan kita akan digigit-gigit manja. Mula-mula rasa geli geleman, lama sikit rasa seronok pula. Hehe..

Celup apani? Siapa yang gigit? Apa yang kena gigit? Hehe.. ini adalah sambungan n3-n3 catatan perjalanan kami ke Pusat Sains Negara. Klik aje 3 sebelum ini..

Masuk sahaja ke dalam PSN kita di pertontonkan dengan pelbagai spesis ikan. Tak lah banyak spesisnya, namun cukup menarik.


 Yusuf dan Maryam masa mula-mula sampai. Takut-takut nak celup tangan dalam air, datang ikan apa lagi! Cabut lari.. tapi lama-lama bila dah biasa, tempatni la paling susah nak ditinggalkan..


 Ibu pun nak merasa juga.. hehe..


Kita zoom sikit.. nampak tak ikan di tangan ibu?

Ps: Ada beberapa lagi kenangan menarik yang buat ibu dan anak-anak rasa tak rugi datang sini dan rasa nak datang lagi. InsyaAllah ibu akan buat n3 lagi..

Jumpa lagi! Wassalam..

10 comments:

  1. dah pernah gi bawa anak-anak kat sini

    ReplyDelete
  2. heee kak zefa... tk geli ke.. zte bt yg kt kaki pun, kemain lg merenyammmnyerrr hihi

    ReplyDelete
  3. mst geli kan kak....hehhehe...

    ReplyDelete
  4. kak ina: bila perginya tu? best tak?

    ReplyDelete
  5. Zte: mula2 geli, tp lama 2 ok je..

    ReplyDelete
  6. Ummu Muhammad: Mmgs best tau.. :-)

    ReplyDelete
  7. Ya: geli sikit2 je.. sonok tgk ikan2 tu tau.. :-)

    ReplyDelete
  8. erm...menarik tu. insyaAllah nak pergi jugalah balik shah Alam nanti :) nak merasa kena gigit2 manja dengan ikan lah...

    ReplyDelete
  9. Ummi na: pergi jgn tak pergi.. memang best.. :-)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...