Follower

Friday, June 3, 2011

Cap Ibu Dan Anak!!

Assalamualaikum wbt..

Bersiaran dari Pulau bahagia, Kuala Terengganu dengan menggunkan broadband Maxis pinjam.. hehe.. sendiri punya broadband ada tapi tak sempat bayar bil.

Tajuk n3 tu macam jenama ubat batuk je kan. Saje je.. Malam ni ibu nak kongsikan pic ibu dengan anak-anak dara ibu..

v

v

v

Dari kiri Nur Dini Auni (5 tahun), Maryam Nabihah (4 tahun), ibu dan Zulaikha (6 tahun)..

Comel-comel kan? Setahun satu anak-anak ibu..

Hehe.. kepada sesiapa yang mengikuti blog ibu mesti kenal mana satu anak ibu kan..

Yang ini haaaa..

v

v

v

 Kak Dini dan Kak Lekha anak-anak ibu juga tau.. semua memang pangil ibu, dengan panggilan ibu.. mereka adalah anak-anak kepada dua orang sepupu ayah..


Satu lagi pose cap ibu dan anak..
heheheh..

Ps: Lepasni kalau ibu berhari-hari tak buat n3, maknanya takde broadband yang boleh dipinjam ye.. hehe.. ibu sekadar mengharap ehsan tenet orang-orang Pulau Bahagia..

5 comments:

  1. semua becok2..lg2 si lekha tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. comelnye anak2 akak!
    terima kasih atas ziarah. sy follow akak ye~

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...