Follower

Wednesday, June 29, 2011

Ole-Ole dari Turkmenistan..

Assalamualaikum.. wbt..

Wordless Wednesday!! N3 tepek gambar lagi.. Ole-ole dari seorang sahabat yang bertugas di Laut Caspia Turkmenistan.. tapi tidakle ole-ole tu dibeli dilaut ye kawan-kawan. hehe.. 

Layannnn..








Jumpa lagi. Salam sayang..

8 comments:

  1. wahhh mcm sedap je..yummy2!~

    ReplyDelete
  2. bestnye dpt oel2..nampak macam sedap..

    ReplyDelete
  3. paling suka Fridge magnet...sebab lya pengumpul FM...nak kirim la kt kawan akak gak.....kalau murah la harga FM tu...hheheheh

    ReplyDelete
  4. jauh tu..

    xpernah makan..
    pos sini sikit kak..hehe

    name ape ole2 ni?

    ReplyDelete
  5. eh...gambar bawah sekali tu apa menda kak?

    ReplyDelete
  6. Wardah: yg manisan tu rasanya agak 'lain' sikit.. setakat rasa boleh le.. yg aprikot tu sedap..

    ReplyDelete
  7. Anne: rezeki dari Allah.. kawan bagi buah tgn.. :-)

    ReplyDelete
  8. Ya: kawan akak tu kerja kontrak, dah balik dah.. insyaAllah kalau ada peluang lagi akak tanyakan ye.. :-)

    Wanie: akak dpt FM, manisan n aprikot kering.. :-)

    Ummi na: sejenis manisan, kak zefa pun tak tau namanya. Tapi rasanya bukan rasa malaysia le.. hehe..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...