Follower

Friday, June 17, 2011

Gelagat Klienku: Macam-macam Ada..

Assalamualaikum wbt..

Malam Sabtu yang hening.. waktu untuk ibu mencoret sesuatu di sini. N3 ringan-ringan sahaja.. tak perlu memerah otak untuk mengarang. Hehe.. Ibu cuma nak syer tentang gelagat segelintir klien-klien ibu. Macam-macam ada..

Ada yang datang dengan badan berbau, ada yang datang berpakaian seksi (terjojol u mata i.. hehe.. gatai!), ada yang datang suka usung satu famili dan macam-macam lagi lah.

Ada seorang anak muda.. ibu pun tak tahu nak sebut apa gaya yang dia gayakan tu. Tapi dia selalu pakai seluar diparas lutut. Ibu dah tegur, kalau datang jumpa saya tolong jangan pakai seluar 'sekerat'. Lutut tu aurat..

Semalam dia datang, ada kemajuan! Walaupun pakai seluar sekerat, tapi dah tutup lutut. Tapi bila disuruh duduk dia malu-malu, tarik-tarik baju. Suruh juga duduk, akhirnya dia terpaksa duduk..

Sekali dia duduk.. huk alohhh. dia londehkan seluar daaaa.. habis nampak seluar dalam daaaa.. huh! Macam-macam le korang niiiiiiiiiii..

Kadang-kadang ibu rasa nak fengsann lah!!
Sekadar gambar hiasan ehsan google.. trend seluar londeh!!

2 comments:

  1. Myamyza: memang kelakar, tapi nak marah pun ada juga.. sabo je la..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...