Follower

Wednesday, June 8, 2011

N3 Cari Pasal: Nora Elina..

N3 autopublish tanpa gambar

Assalamualaikum wbt..

N3 cari pasal ni.. peminat Nora Elina jangan baca. Confirm u all akan menyampah kat ibu. Silap haribulan ada yang kata, "Eleh.. macam bagus!!". Hehe, sebelum u all (peminat Nora Elina) kutuksss-kutuksss ibu, tak yah lah baca ye.. :-)

Ibu pernah tengok cerita tu sekali, tak ingat episod keberapa tapi episod di mana Nora Elina dan Seth baru lepas kahwin. Sekali tengok cerita tu ibu terus jatuh cinta. Bukan jatuh cinta dengan Seth tau.. (En Ayah tetap pojaan hati ibu.. kihkih..), tapi jatuh cinta dengan ceritanya.

Maka dengan semangatnya, ibu menggoogle tentang cerita berkenaan dan dah tahulah sedikit sebanyak jalan ceritanya. Pada masa yang sama, sungguh ramai blogger buat n3 tentang Nora Elina. Di FB pun sana sini orang bercerita tentang betapa hensem dan romantiknya Seth Tan itu..

Maka semakin sukalah ibu dengan cerita Nora Elina itu.. hehe..

TETAPI...

Sekali jelah itu ibu tengok Nora Elina dan berusaha menahan diri dari menontonnya.. episod seterusnya ibu dah 'suci'. Maka tiada sebab untuk berdondang sayang di hadapan tv pada jam 7.00 malam - 8.00 malam tu ye.. Sedia maklum, itu adalah masa azan Maghrib berkumandang dan masa kita menunaikan Solat Maghrib. Waktu Maghrib pula sangatlah pendek..

Ibu bukan nak cari pasal dengan peminat-peminat Nora Elina sebenarnya (sebab ibu pun suka cerita tu..), tapi nak cari pasal dengan TV3.

Kenapalah agaknya, cerita-cerita yang memang dah djangka akan mendapat sambutan yang tinggi dan dah jangka penontonnya adalah UMAT ISLAM, tapi buat juga pada masa yang tidak sesuai!!


Ps: Apa komen dan pendapat anda? Silakan.. jangan malu-malu.. :-)

4 comments:

  1. suka tgk kat Tonton...ikut time sendiri.

    ReplyDelete
  2. dah lamaaa sangat ketinggalan dgn cite @ drama melayu :-)

    ReplyDelete
  3. Ana: oh ya, kat tonton kan. boleh lah nanti kak zefa intai2.. :-)

    ReplyDelete
  4. LL: nanti blk cuti2 malaysia boleh lah tgk.. :-)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...