Follower

Friday, June 24, 2011

Chicken Pox @ Minggu Pereksa: Apa Nasib Yusuf Nabhan.. Part 2

Assalamualaikum wbt..

Sahabat-sahabat pengunjung blog ibu yang dikasihi.. dah 2 hari ibu tak menjengah blog. Bebanan tugas di pejabat membuatkan ibu benar-benar letih setibanya di 'Baiti Jannati'.. makanya blog jauh tertinggal di belakang jika dibandingkan dengan perkara-perkara lain yang lebih utama.

Hari ini juga hari yang betul-betul meletihkan. Walaupun masa rehat yang agak panjang (Jumaat) tapi ibu sedikit pun tidak berhenti berkerja. Hanya 10 minit ibu tinggalkan tugasan semata-mata ibu sangat-sangat lapar. Lagi-lagi sahabat baik ibu telah menjelma, lagilah keletihan itu sangat-sangat terasa. Apapun, malam ini ibu gagahkan juga menulis sesuatu di sini.

Tiada apapun yang ibu sambung tentang nasib YusufNabhan. Semua baik-baik sahaja.. keputusannya tidaklah mengecewakan. Alhamdulillah.. Cuma semasa ibu buat n3 sebelum ini, ibu gagal untuk upload picas. Malam ni cuba-cuba, alhamdulillah boleh pula..

Layannnkan je lah ye..




 Saja-saja 'pukul gambar' buat kenangan..


 Pose cap ibu dan anak.. Nabhan buat muka, silau katanya..


Anak ayah niiii..

Jumpa lagi. wassalam!!

3 comments:

  1. comelnya mak ngan anak tu..:)

    ReplyDelete
  2. mak anak bapak comel tu....kalau ada maryam nabihah bertambah la comel 1 family ni......

    ReplyDelete
  3. Nieza: tq.. hehe.. mak dia tak comel lah..

    Ya: Maryam @ taska masani..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...