Follower

Thursday, October 6, 2011

Follower Widget Penyeri Blog!!

Assalamualaikum wbt...

Di mana Follower Widget blog anda semua? Atas? Bawah? Kiri? Atau kanan? Bagi ibu, sejak mula berblog lagi ibu selesa meletakkan FW Jemari Asmara di sini..

v

v

v

Follower Widget Jemari Asmara letaknya di bawah header..

Ibu pernah terbaca dalam satu segmen review blog (ibu pun dah tak ingat blog siapa), dia diberi komen agar tidak meletakkan FW blognya di bawah header. (Ibu pun tak ingat apa alasannya.. owh, lemahnya ingatan). Tapi yang ibu ingat, maksud pada komen itu adalah, tidak sesuai meletakkan FW di bawah header.

Namun..

Ibu ada pandangan sendiri. Ibu suka letak FW di bawah header. Ibu rasa FW menambah seri Jemari Asmara. Lihat sahaja warna-warni dari FW itu. Ibu suka, ianya ceria.

Mungkin ada yang akan berkata, ibu syiok sendiri. Hehehe.. Tapi ibu tetap sukakannya,

Ianya juga, sebagai penghargaan pada sahabat-sahabat yang sudi follow Jemari Asmara. Anda membuatkan blog kesayangn ibu ini ceria dengan warna-warna anda, maka anda layak diletak di atas!!

Terima kasih semua!!

Ps: Err.. betul ke namanya Follower Widget? Main sebut aje tu.. :D

7 comments:

  1. betullah tu namanya follower widget..klu tak salah bawah header tu macam melambatkan loading..sy letak bawah shoutbox sbb lepas shout boleh terus follow klu suka.hehe..

    ReplyDelete
  2. akak pn dulu letak kt atas ttp atas nasihat kwn yg arif akak alihkan ke bwh krn kalau kt atas lmbat nk loading kalau tenet yg slow.....

    ReplyDelete
  3. hmm saya tak tau bab2 cara meletak di tempat sesuai, tp saya ikut mata saya , kalau rasa ok, saya letak ikut kata hati...kalau buruk, tukar semula

    ReplyDelete
  4. dulu saya pernah letak bawah header...tapi dah bertukar ke sidebar pula hehe

    ReplyDelete
  5. ikut pada org jugak. ada yg suka letak kat atas. tp sy selesa ltk kt sblh kanan je. mgkn akan dtg bertukar pulak. tak tau la.

    ReplyDelete
  6. ramai ckp kalau letak kat bwh header tu loading jadik lambat...huhu...

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...