Follower

Friday, October 14, 2011

Tergedik-gedik Gara-Gara Tikus.. :D

Assalamualaikum wbt..

Selamat malam semua. Adeh.. Jemari Asmara sedang kelenguhan dek rajin bw dengan jari tergedik-gedik. Owh, kita pendekkan cerita sahaja. Tetikus lappy ibu rosak!! Makanya ibu tiada pilihan selain dengan menggunakan jari meraba-raba %$#@*!& untuk menggunakan laptop 'dewasa' ibu ini. %&#@*!& bukan bahasa lucah ye, tapi ibu tak tahu apa nama bahagian yang kita raba-raba kat laptop tu ha.. Kih kih..


Kamera ada je, tapi macam tak ada kerja lain pula nak snap gambar 'tikus mati'.. Hehe.. Pinjam gambar en google je lah ye..

Jujurnya, ibu sangat-sangat bergantung pada tetikus untuk menggunakan laptop. Sangat-sangat susah rasanya tanpa tetikus. Paling susah, kalau ibu pergi ceramah tak bawa assistant, kemudian tuan rumah pula sediakan laptop togel tanpa mouse, memang la jadi gelabah. Ye lah, kadang-kadang nak buka gambar, kadang nak buka video pula. Huhu..

Tapinya, sejak 3-4 hari tetikus putih ibu ni meninggal.. Ibu tetap gigih meraba-raba demi nak online. Hasilnya, dah okey la sikit.. Cuma masih rasa macam tergedik-gedik je jemari ibu nih.. :D

Ps: Anda bagaimana. Bolehkah anda tanpa tetikus?

8 comments:

  1. samalah kita kak zefa :) kena ada tetikus...lagi cepat nak buat keje.

    ReplyDelete
  2. sy tak kisah takde mouse pun.takde la tergedik2.hehe..tp klu ada mouse lg mudah kerja..:)

    ReplyDelete
  3. salam ziarah

    tima kasih follow cik ina.

    ReplyDelete
  4. pun tak berapa nak laju guna laptop bila cik tikus rosak..huhuhu!

    ReplyDelete
  5. akak pn dh lama xguna mouse..nyampah la cz asyik rosak je.....

    ReplyDelete
  6. Ps: yeay, ada geng. Tp kena biasakan juga kan Ummi na.. malu kat org yang pandai.. hehe..

    PK: keh keh.. jari akak je yg tergedik2 tau.. orgnya sopan santun gitew.. :D

    Cik ina: tkasih follow kembali.. :D

    ReplyDelete
  7. Kaklong: tu lah, guna mouse lg senang kan?

    NzA: mouse sy ni baru la jugak kak, tp dah rosak dah.. :-(

    ReplyDelete
  8. xsuka guna tikus..lambat..hehehe

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...