Follower

Thursday, December 8, 2011

Secara Langsung @ Quality Hotel Shah Alam..


Assalamualaikum wbt..

Ibu di Quality Hotelni.. Jalan-jalan cari pasal. Haha.. Siapa baca n3 malam tadi pasti tahu bahawa itu tipu. Ibu kerja tau.. Sekarangni tengah lapang sementara menunggu slot malam, maka ibu Yusuf pun ambil kesempatan update Jemari Asmara. Tapi jangan tak tahu, petang tadi ibu sempat balik kejap tau.. Masak nasi dan goreng ayam untuk anak-anak. Siap je, terus pecut balik ke hotel. Kus semangat, tak lama lepas tu Pengarah sampai. Fuh!! Selamat..

Ibu tepek dulu beberapa keping gambar ya.. Rasanya tak sempat nak cerita panjang..


 Lobi Quality Hotel.. Hasil Canon Coolpix S6000 yang sampai sekarang tuannya tau tekan aje.. Tak tau setting pun.. Huhu..


 Dekat Plaza Alam Sentral, PKNS dan SACC.. Bolehlah peserta shooping nanti.


 Shah Alam dari tingkat 24 Plaza Perangsang..


Mengadap bangunan di mana ayah Yusuf dan Maryam mencari rezeki..



 Ini bilik untuk puan penyelaras..


 Best tak?


Ahha.. Ini lah dia puan penyelaras.. :D

Jumpa lagi.. Puan penyelaras nak pergi kerja dah..



8 comments:

  1. mekasih zefa tayang gambar sekitar s.alam...miss this place very much :-(

    Tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat menimba ilmu & mencari rezeki (tempat dating dolu2 as well hiihii..)

    ReplyDelete
  2. selamat bertugas puan penyelaras.

    ReplyDelete
  3. sakan puan penyelaras..best2..:)

    ReplyDelete
  4. Cantiknya pemandangan dalam hotel tu.. Sempat lagi puan penyelaras berposing depan cermin ye...:)

    ReplyDelete
  5. Cantik juga hotel ni.... saya biasa kursus kat hotel quality kat kl je...

    ReplyDelete
  6. pernah stay kat sini dua hari. blh tahan la.

    ReplyDelete
  7. Bestnyer buat tot kat hotel, ala2 wakil negeri mummy tengok :)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...