Follower

Saturday, December 10, 2011

Syukur.. KPI Ibu Yusuf Tercapai Sudah..


Syukur ke hadrat Ilahi Yang Maha Esa..

Selesai sudah Kursus Latihan Kejurulatihan yang ibu selaraskan sepanjang 3 hari 2 malam. Maka dengan itu, KPI perlaksanaan program untuk tahun 2011 dalam kerjaya ibu tercapai sudah. Alhamdulillah..


 Peserta yang hadir. Gambarni diambil masa ibu tengah bagi ceramah. Alhamdulillah, tak ada yang tidur.. Ngeee..


 Puan penyelaras merangkap penceramah juga..


 16 Prinsip dalam program pencegahan.. Ngeh, ngeh, ngeh.. tajuk pilih sendiri. Yang susah-susah penyelaras bagi pada pegawai lagi besar.. Puan penyelaras pegawai kecil je. Syyyyy.. rahsia tau!!


Ini masa LDK. Semua yang dalam gambarni semua peserta. Nampak? Sebahagian peserta otai-otai tuuu.. Penceramah pun kecut perut. Tembakan solan mereka power-power tau..

Apapun, alhamdulillah semuanya telah selesai. Terasa sedikit ringan beban yang terpikul dibahu ibu Yusuf dan Maryam. Semoga tidur malam yang lena mengganti malam-malam yang ibu habiskan bersengkang mata. Tahu tak? Ayah Yusuf tak perasan pun isteri dia selalu bawa balik kerja. Biasanya ibu tidur seperti biasa dan akan bangun di tengah malam. Kadang-kadang sempat tidur semula. Kadang-kadang sampai ke pagi. Tapi tak adalah hari-hari, cuma bila ada tugasan-tugasan segera sahaja.

Syukur Ya Allah atas kudrat kurniaanMu!!

Ps: Tiba-tiba rasa rindu pada seseorang menyapa diri.. Teringat seseorang yang menghargai setiap usaha-usaha dalam kerjaya ibu.. Juga pembaca setia Jemari Asmara. Terima kasih buat kamu.. Ibu sayang kamu..

Sayang kamu semua juga!!





13 comments:

  1. Alhmdulillah...bila selesai semuanya mmng rasa legakan....

    p/s..akak pun sayang zefa jugak walaupun kita hnya kenal di alam maya...

    ReplyDelete
  2. well done zefa :-))

    semoga malam ni dapat tidur dgn lena...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillh semua bergerak lancar.siapa tu pembaca setia jemari asmara?msti istimewa orgnya...:)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..

    tahniah Puan Penyelaras..:)

    ReplyDelete
  5. MP: Terima kasih kak.. sesungguhnya sgt2 manis ikatan ukhuwah yg terjalin.. walaupun hanya di alam maya..

    ReplyDelete
  6. LL: Terima kasih LL, alhamdulillah tersgt lena.. tertidur di bilik anak sedar2 dah pagi.. hihi..

    ReplyDelete
  7. PK: semua pembaca Jemari Asmara adalah istimewa di hati akak tau.. termasuk PK.. :D

    ReplyDelete
  8. Tahniah.... dan teruskan berbakti demi negara..:)

    Mesti legakan, rasa macam baru lepas habis periksa SPM..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah... tahniah ibu yusuf dan maryam.

    ReplyDelete
  10. Tahniah ye..... mcm kita jugalah tu

    ReplyDelete
  11. ini wanita bertulang besi berurat dawai..energetik sepanjang mase..petue sket kak.. ;)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...