Follower

Friday, December 30, 2011

Tetamu Pokok Kucai


Lagi dari lensa Ibu Yusuf



Ps: Beginilah bila guna kaedah hentam kromo, kadang-kadang menjadi, kadang-kadang tak..

Pss: Bila buat n3 ni baru teringat, aahla.. lepas tangkap gambar haritu, tak buang pun siput tu. Ha ha ha..



10 comments:

  1. Wah! Tanam sendiri pokok kucai ya? Saya baru beli semalam, tp tulah, biasa beli je...hehe

    ReplyDelete
  2. Tapi gemuk dan sihat pokok Zefa tanam. Tak apa bagi dia peluang mengendeng sikit. Tetap dapat pahala tu...

    Mask beehoon + kucai huh... sedapnya:)

    ReplyDelete
  3. wah....k.zefa suka menanam pokok eh? :)

    ReplyDelete
  4. alahai comel je siput khinzir ni.dh macam pupus ekk dah lama gila tak nmpk siput nie.hehe..

    ReplyDelete
  5. Siput babi....dulu kecik2 suka usik siput babi...

    ReplyDelete
  6. Terbaik dari ladang sendiri..

    ReplyDelete
  7. wahh..pokok kucai masukkn dlm char kuew tiow best..hihihi

    ReplyDelete
  8. habis la pokok dimakan siput. syok snapped pic smp lupa nak buang siput eh?!

    ReplyDelete
  9. Di rumah Nida pula banyak ulat beluncas... habis pokok ladaku menjadi mangsa..huhu

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...