Follower

Thursday, December 8, 2011

Rama-Rama Berterbangan Dalam Perut..


Assalamualaikum wbt..

Jam hampir 3.00 pagi.. Ibu baru selesai menziarahi beberapa sahabat blogger. Buat yang belum sempat ibu kunjungi, tunggu ya. Sehari dua ni ibu Yusuf terpaksa kurangkan aktiviti di alam maya ni, kurangkan saje ye, bukan tinggal terus. Minggu dan bulan yang agak sebuk dalam kerjaya. Ibu Yusuf ni kerja biasa-biasa aje, tapi sebuknya kalah pak menteri. Kih kih..

Mingguni 'hormon' kurang stabil lah.. haha.. bukan sebab apa pun. Semua ni gara-gara gangguan virus 'bz'. Sejenis virus yang buat ibu Yusuf asyik macam nak makan orang-orang di pejabat. Tapi alhamdulillah, ketidakstabilan hormon tu dapat di kawal bila berada di rumah, walaupun kadang terbabas juga.

Harap-harap virus bz tu dapat dinyahkan sebelum minggu depan. Ibu nak ikut ayah os ke JB. Hmm.. harap-harap tiada halanganlah ye..
Besok, akan berlangsung satu Kursus Kejurulatihan anjuran pejabat ibu di Hotel Quality Shah Alam, ibuni lah penyelaras, ibu jugalah salah seorang penceramahnya. Pesertanya pemimpin-pemimpin dalam komuniti dan sukarelawan dalam kerja-kerja sosial. Tu yang rasa kecut je perutni.. Kalau kecut tu boleh kecutkan lemak sekali kan bagus. Kah kah kah..

Okeylah, sampai di sini dulu coretan ibu. Ada masa dan umur yang panjang kita berjumpa lagi

Salam sayang buat semua dari ibu Yusuf dan Maryam.. :D


Didik Al Quran


9 comments:

  1. Semoga segalanya berjalan lancar.. bak kata omputeh "break a leg"..:)

    ReplyDelete
  2. Hehe.. dunia skg mmg trdedah kpd virus ni la kak..
    sy pn da lame x hupdate blog.. gara2 jangkitan virus ni jgk.. hik2

    jemput ke blog~ :)

    ReplyDelete
  3. selamat menjalankan tugas akak!

    ReplyDelete
  4. kite suke sgt klu wat program kat Quality..best3..

    ReplyDelete
  5. busy yer..takpe2 setel kerja dulu yer k.zefa.selamat semuanya...:)

    ReplyDelete
  6. selamat semuanya kak..busy yer?setelkan kerja dulu ok...

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...