Follower

Sunday, December 18, 2011

Free Holiday Contest with Pengantin Bridal House


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..


Create your own banner at mybannermaker.com!

Wah!! Bling bling banner contest ni. Tu yang ibu teruja, terus follow blog penganjur. Hadiah yang ditawarkan juga sangat menerujakan dan buat ibu tertarik untuk turut serta. Mana tahu, jika sudah tertulis ibu Yusuf bertuah kan? Yang pasti, tak usaha tak berjaya. Tak joint manakan nak menang. Betul tak?

Bayangkan kawan-kawan, percutian selama 2 hari 1 malam di sini..

v

v

v


Dengan bilik penginapan yang digambarkan seperti ini..

v

v

v



Swiss - Garden Resort & Spa Kuantan ni kawan-kawan. Siapala yang tak teringin nak merasa duduk di situ?

Jujurnya, ini adalah jawapan ibu kenapa ibu teringin nak bercuti di situ:

1. Percutian adalah satu terapi meredakan tekanan bagi ibu Yusuf. Sesiapa yang mengikuti blog ibu mungkin sedar betapa penatnya ibu dengan tugasan di pejabat (sudah tentu di luar pejabat juga kerana ibu seorang pekerja sosial). Walaupun nak bercuti pun stress sebenarnya sebab perlu meninggalkan tanggungjawab, tapi selepas dapat cuti, fuhh! Lega!!

2. Lokasi yang sangat menepati citarasa En. Ayah dan anak-anak. En. Ayah sukakan kedamaian dan keindahan pantai, anak-anak sukakan kolam renang. Ibu? Suami dan anak-anak suka, ibu sudah cukup sangat bahagia. Swiss - Garden Resort & Spa Kuantan menepati ciri-ciri kesukaan keluarga ibu.

3. Kali terakhir kami bercuti di Kuantan adalah pada tahun 2005. 6 tahun yang berlalu, Maryam pun belum ada masa tu. Mudah-mudahan tahun hadapan kami berpeluang membawa Yusuf dan Maryam bercuti ke Kuantan. Secara percuma, mudah-mudahan. :D

4. Sekiranya ini adalah rezeki yang tertulis buat ibu, maka ianya adalah hadiah ulangtahun perkahwinan kami yang ke 9. Kami diijabkabulkan pada 12 RabiulAwwal 1424H dan tarikh Maulidur rasul itu akan jatuh pada Febuari 2012. Semoga percutian tersebut dapat mengeratkan lagi kasih sayang kami sekeluarga. Semoga kasih kerana Ilahi ini terus bersemi hingga akhir hayat kami.

5. Dan jawapan paling jujur, adalah kerana ianya percuma. Terima kasih penganjur.

Jomlah kawan-kawan kita turut serta. Kalau bukan rezeki ibu mungkin ianya adalah rezeki anda. Semuanya ketentuan Ilahi. Harini kita support seorang blogger, lain kali kita pula akan di support oleh orang lain. Sesungguhnya Allah swt Maha Adil.

Untuk turut serta dan tahu syarat-syarat penyertaan, sila klik banner yang bling bling di atas tu ya..

Semoga pihak penganjur dimurahkan rezeki dan diberi nikmat kemajuan perniagaan yang berterusan.

Semoga ada rezeki untuk Ibu Yusuf dan Maryam juga.

Amin.




2 comments:

  1. Good luck... hotelnya memang sangat cantik. Dulu pernah buat jamuan akhir tahun sekolah di sana.

    ReplyDelete
  2. wah mabelesnya hadiah.gudluck!klu ada rezeki tak kemana..:)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...