Follower

Thursday, March 29, 2012

NUFFNANG! HA? PENING?


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Wow!!!

Tapi nanti dulu!! Cuba bandingkan dengan hasil prt screen dalam entry ini. Masa tu 430 UV sahaja..

Ermmm.. Nuffnang pening, atau ibu Yusuf dah juling? Kih kih kih..



11 comments:

  1. alhamdulillah...rezeki ibu yusuf dan maryam.

    ReplyDelete
  2. wow banyak nya angka.... mama punya sikit je...*ada unsur jeles dalam ayat itu*....

    ReplyDelete
  3. salam ibu yusuf.. :D...


    ramainye pelawat blog ibu..

    smg terus meningkat..

    ReplyDelete
  4. As salam Ibu Yusuf,

    Pernah jgk dgr org lain complain ttg benda yg sama, nyah lah ye.. nuffnang ni boleh caya ke? hikhikhik ;)

    ReplyDelete
  5. kak zefa... nuffnang mmg camni. kadang2 dia pening, kita pun jadi pening jugak...

    tapi yg pasti...bestlah trafik tu!

    ReplyDelete
  6. ehh samalah kak..sy punya 25hb pun uv byk dari hari2 biasa sedangkan dua hari sy tak update.sy pun pelik bin ajaib gak nie..

    ReplyDelete
  7. pernah juga terjadi kat TM ni mcm tu...kejap tengok merundum turun, kejap tu tinggi pulok! hehehehe

    ReplyDelete
  8. akak xfaham tgk semua tu cz sejak tmpal kt blog langsung xambil kisah....pw pn dh lupa...ngee....

    ReplyDelete
  9. salam.sama dgn kak aya punya analitik, hampir 1K pada 25/3, tapi bila log in semula dah kembali menurun

    ReplyDelete
  10. last sekali dua2 pening. hihi.

    ReplyDelete
  11. Akak lagi lah tak faham sebab tak ambik kisah pun ttg tu.. ngee..

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...