Follower

Monday, March 12, 2012

Rangka manusia rentung disahkan Nurul Nadirah: Polis

PASIR GUDANG: Rangka manusia yang ditemui rentung di ladang kelapa sawit Nusa Damai, di sini sejak Khamis lalu disahkan sebagai kanak-kanak berusia lima tahun, Nurul Nadirah Abdullah yang dilaporkan hilang dari rumahnya di Flat Seri Delima, Bandar Seri Alam, sejak 12 hari lalu.

Perkara itu disahkan Ketua Polis Daerah Seri Alam, Superintendan Roslan Zainuddin selepas ujian DNA dijalankan. (sumber)

Nota ibu Yusuf:

Tak tergambar betapa duka dan sengsaranya perasaan ibunya ketika ini. Walaupun bukan kita yang melaluinya namun rasa perit tetap terasa, kerana kita juga adalah seorang ibu.

Apa yang telah terjadi adalah ketentuanNya. Namun sama-sama kita ambil pengajaran. Apa yang berlaku berpunca dari kelalaian. Sama-sama kita beringat, berpada-pada melayari internet. Jangan sampai lupa dengan tanggungjawab di sekeliling kita. 

Al Fatihah buat sikecil..


4 comments:

  1. Kesiaannya.....takziah utk keluarganya....dan Al-fatihah utk si kecil....sebak dan terharu bila baca berita ni...

    ReplyDelete
  2. As salam Ibu Yusuf,

    Baca juga berita ni..mmg menyedihkan, bakar-membakar ni bkn budaya org melayu, tp skrg everything is possible... mg tak tergambar perasaan ibunya tu tp saya dgr ibunya dlm pantang, gigih juga die mencari anaknya tu... Hrp ibunya sabar menghadapi dugaan ini, peringatan utk diri sy juga, kdg kala kite juga alpa :(

    ReplyDelete
  3. takziah buat keluarganya. kena berjaga2 lain kali.

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...