Follower

Tuesday, March 13, 2012

BETIK TANPA KEPALA


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Err.. Ada ke betik yang ada kepala? Hihihi.. Ini bukan betik betul ye kawan-kawan, ini cerita pasal teko sebenarnya.


Inilah si betik yang ibu maksudkan..

Iye ke namanya teko betik? Ibu Yusuf ni main tibai je sebenarnya. Jarang nampak teko ni, tu yang bila jumpa walaupun tanpa penutup ibu rembat juga.

Eh eh eh.. ada yang intai-intai isi almari ibu ye. Dah dah dah, tak payah intai-intai. Meh ibu bukakan.. Taraaaa..

v

v

v

v

v

 Seciput je, tapi jadilah dari tak ada..

Motif entry? Ibu nak minta tolong sebenarnya, terutama pada kawan-kawan APC @ FB. Sapa-sapa ada extra tutup teko ni, let go lah ke ibu ye..

Kut nak letgo dengan tekonya sekali lagi lah ibu suka.. hehehe..

 Jasa baik kalian didahului dengan ucapan bebanyak terima kasih..

 Semoga ada harapnya.. :D



9 comments:

  1. xde la ibu.... teko2 ni, kat rumah xde. kalo bekas hidang, ada la :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh.. terpegun tgk tau...

    ReplyDelete
  3. Wow, banyaknya koleksi BK!!
    Mug tu ada 2, blh pas ke sini sebiji tak.. hehe

    ReplyDelete
  4. wow..sy tak campur.hehe tumpang teruja tgok..:)

    ReplyDelete
  5. Kat umah mak mertua Cik Rose ada koleksi nie...Memang cantik...

    ReplyDelete
  6. banyaknya koleksi...bila x minat hadiah kat akak ye.. heheheh

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...