Follower

Tuesday, March 27, 2012

SEKEJAP PANAS SEKEJAP SEJUK


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Harini ibu Yusuf tak berapa sihat lah. Dari semalam sebenarnya, balik dari Hospital Sungai Buloh tengok abah terus rasa tak sedap badan.

Nak kata demam, tak juga. Suhu biasa-biasa aje.. Cuma badan rasa seram dan sejuk. Bulu roma asyik naik aje..

Sekejap ibu rasa panas dan berpeluh-peluh. Bila buka aircond atau kipas pula, jadi menggigil-gigil. Lagi satu, sendi-sendi pun rasa agak sakit.

Simtom apa ya?






6 comments:

  1. nak kena cepat jumpa doktor ni..risau kan apa2 hal nnt...

    ReplyDelete
  2. mg ada ura2 nak demam tu,cpt2 telan panadol,tak pun pekena air cap badak Insyaallah ok hendaknya..

    ReplyDelete
  3. nak demam la tu... aritu sy pun jd camtu... kena kipas mengigil2... mkn ubat cpt2 sbb kena dtg keje punya pasal...

    ReplyDelete
  4. Nak demam agaknya.. Sakit2 sendi tu, ada macam2 kemungkinan. Lebih baik Zefa jumpa doktor..

    ReplyDelete
  5. alahai kak... jangan biar lama2. takut nanti melarat pula, lebih baik jumpa doktor ye.

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...